کنفرانس خبري تيم هاي الوند همدان و پرسپوليس تهران امروز در سازمان ليگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا طلایی‌منش سرمربی الوند درباره بازی فردا مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است سرمربی و بازیکنان بزرگی دارد که با تجربه هستند مطمئناً بازی سختی داریم. با تمام احترامی که برای پرسپولیس و دایی قائلم باید بگویم ما تیم شایسته‌ای هستیم.
 
وی ادامه داد: مقابل پرسپولیس از پیش باخته نیستیم. امیدوارم فوتبال خوب و روانی را ارائه دهیم که همه لذت ببرند. ما سه بازی سنگین پشت سر گذاشتیم و 2 بازیکن اصلی خود را از دست دادیم. جام حذفی آن هم در شرایطی که بازی در آزادی مقابل تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس برگزار شود شرایط خاص خود را دارد. بازی مقابل این تیم‌ها انگیزه مضاعفی به هر بازیکنی می‌دهد.
 
طلایی‌منش ادامه داد: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد. اگر بازی به 120 دقیقه هم کشیده شود حتماً باید برنده داشته باشد. بازی سختی خواهد بود، پرسپولیس هم تیم بزرگی است اما این موضوع مزید بر علت نمی‌شود که ما کم بیاوریم. با تمام توان در این دیدار حاضر می‌شویم و منسجم بازی خواهیم کرد و حتی به دنبال برد هستیم.
 
سرمربی الوند در مورد محروميتش در بازي فردا گفت: صد در صد موضوع محرومیتم را پیگیری می‌کنم. اما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم مسئولان بهتر تصمیم بگیرند. هر تیمی دوست دارد در تمام بازی‌ها از تمام داشته‌های خود استفاده کند. ما مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم بود. فوتبال یک جنگ است که هر کسی کنترل بهتری در بازی داشته باشد می‌تواند موفق باشد. خدا کند محرومیت من توجیه قابل قبولی داشته باشد.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار