در پي اعتصاب يک روزه استادان و کارکنان دانشگاه ها در انگليس ، شمار فراواني از کلاس هاي درس، آزمايشگاه ها و کتابخانه ها در دانشگاه هاي اين کشور تعطيل شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اتحاديه هاي استادان و کارکنان دانشگاه هاي انگليس، امروز اعلام کردند در اعتراض به حقوق و دستمزد خود، اعضاي اين اتحاديه ها دست از کار مي کشند.

مسوولان دانشگاه ها به دانشجويان هشدار داده اند پيش از مراجعه با دانشگاه خود، از باز بودن دانشگاه ها مطمئن شوند. به گزارش اتحاديه هاي استادان و کارکنان دانشگاه هاي انگليس، فعاليت آموزشي و پژوهشي در 149 دانشگاه مختل شده است. 

دولت انگليس پيشنهاد کرده است يک درصد به حقوق کارکنان دانشگاه ها بيفزايد که با مخالفت آنان روبرو شده است. به گفته استادان و کارکنان دانشگاه ها، از سال 2009 تاکنون، عملا 13 درصد از حقوق آنان کاهش يافته است. 

به گزارش رسانه هاي انگليسي، در شماري از دانشگاه ها از جمله  ساوث همپتون ، استادان و کارکنان اعتصابي، در اعتراض به وضعيت حقوق و دستمزد خود، راهپيمايي مي کنند.  سخنگوي وزارت بازرگاني، نوآوري و مهارت ها اعلام کرد دولت از تصميم اتحاديه هاي استادان و کارکنان دانشگاه ها به منظور اعتصاب، مايوس شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار