فرماندار دشتستان با اشاره به آمادگی این شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی گفت: برای رفع مشکلات احتمالی در اثر سیل به ماشین آلات امدادی و دشتستان نیاز داریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به برگزاری 3 جلسه مدیریت بحران در دشتستان اظهار داشت: تمامی مسیرهای کانال‌های دفع آب های سطحی در تمام شهرهای دشتستان پاکسازی شده است.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای حضور به موقع تیم‌های امدادی در نقاط مختلف نیز  در اسرع وقت انجام شده و تذکرات لازم به شهرداران و بخشداران نیز دادیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: دو اکیپ از شهرداری و فرمانداری برای بازدید از نقاط حادثه خیز مشخص کردیم و کار خود را آغاز کرده‌اند.

خرمی افزود: همچنین هماهنگی لازم با راهور انجام شده تا با افرادی که اقدام به ریختن نخاله در دره‌های درون شهر می‌کنند برخورد جدی انجام دهد.

وی بیان داشت: همچنین اطلاع‌رسانی لازم از سوی بخشداران و شهرداران به مردم انجام شده تا نسبت به وقوع سیل احتمالی آماده باشند.

نیازمندی‌های شهرستان دشتی در زمان وقوع سیل احتمالی

فرماندار دشتی نیز در این نشست گفت: دره بالای شهر شنبه کم عرض است و احتمال تخریب شدن دارد بنابراین به ماشین آلات امدادی برای تخریب صخره نیاز داریم تا در زمان سیل مشکلی ایجاد نشود.

سیدعلی هاشمی بیان کرد: همچنین در روستاهای حسین زائری و بادوله با وجود شرایطی که دارند نیازمند تامین امکانات امدادی و تجهیزاتی هستیم.
برچسب ها: سیل ، دشتستان ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.