مربي تيم فولاد مبارکه سپاهان و تيم ملي کاراته بانوان گفت: بچه هاي دانشگاه آزاد در تيم ملي قدرتمند هستند ولي اين دليل نمي شود که تيم فولاد خودش را دست کم بگيرد، ما يک کار رضايتمندانه انجام مي دهيم.

فريبا بداغي در خصوص آمادگي تيم سپاهان براي حضور در سوپر ليگ کاراته بانوان و نيز وضعيت تيم ملي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم فولاد مبارکه سپاهان حدود 2 ماه است که تمريناتش را آغاز کرده و همچون سالهاي گذشته با انگيزه و پر قدرت به مصاف حريفان خود در سوپر ليگ مي رود.
 
 سرمربي تيم فولاد مبارکه سپاهان و مربي تيم ملي کاراته بانوان افزود: همانند سالهاي قبل بازيکنان تيم فولاد به جز سميرا ملکي پور همگي بومي هستند چرا که هدف باشگاه سپاهان بومي سازي تيمهايش است، به هر حال وضعيت تيم ما به لحاظ بدنسازي و آمادگي تکنيکي خوب و مطلوب است.
 
وي در مورد حضور ملي پوش در يک تيم خاص گفت: همه ملي پوشان در يک تيم و آن هم تيم دانشگاه آزاد جمع شده اند ملي پوشان از شاگردان خودم هستند و من به وجودشان افتخارمي کنم اما اينکه ملي پوشان همگي دريک تيم خاص باشند به ضرر خودشان است چون نوبت بازي به آنها کمتر مي رسد، زيرا در هر بازي بيشتر از 3 بازيکن تيم ملي نمي تواند در ارنج باشد و اين يعني تضعيف بدني و روحي يک ملي پوش.
 
بداغي ادامه داد: من به نوبه خود با اين وضعيت مشکلي ندارم زيرا شاگردانم در تيم فولاد مبارکه سپاهان هميشه با انگيزه بالا کار کرده اند و مي کنند، من خودم مربي تيم ملي هستم و مي دانم بچه هاي دانشگاه آزاد که همان ملي پوشان هستند بسيار آماده اند ولي اين دليل نمي شود که ما خودمان را دست کم بگيريم، پس تلاشمان را مي کنيم تا به نتيجه دلخواه برسيم. ما مي خواهيم بازي خوب انجام دهيم و بچه ها از بازي که مي کنند راضي باشند.
 
در ادامه مربي تيم ملي در خصوص ملي پوشان و اردوهاي تيم ملي گفت: خوشبختانه بازيکنان تيم ملي به تمامي لحاظ آماده اند به تمرينات خوب بوده و ما از نحوه عملکرد بچه ها بسيار راضي هستيم، اما يکسري تغييرات در وزنها خواهيم داشت بنابراين يک انتخابي درون اردويي را هفته ديگر برگزار مي کنيم زيرا با موافقت مسئولان کاراته اين جابجايي وزني به صلاح تيم ملي خواهد بود.
 
مربي تيم ملي در خصوص اين جابجايي وزني به رزيتا علي پور اشاره کرد و گفت: رزيتا علي پور به دليل نمايش خوبي که در رقابتهاي ترکيه داشت و توانست مدال طلاي وزن خود را به گردن بياويزد، به تشخيص مسئولين و کادر تيم ملي به اردوها دعوت شد و هفته ديگر در يک انتخابي درون اردويي بچه ها با يکديگر به رقابت مي پردازند.
 
وي در پاسخ به اين سوال که: رزيتا علي پور در انتخابي تيم ملي در رويارويي با رقباي ديگر خود از جمله پگاه زنگنه در انفرادي و سميرا ملکي پور و ساير بازيکنان کميته تيمي، شکست خورد حال چطور قرار است براي حضور وي يک انتخابي براي ملي پوشان گذاشته شود آيا اين ناحقي در حق ساير ملي پوشان که حذف يا انتخاب شده اند نيست، گفت: اين امر به اتفاق نظر مسئولين کاراته و کادر تيم ملي محقق مي شود چرا براي ما موفقيت تيم ملي از هر چيز ديگر مهم تر است.
 
وي به وضعيت اردوها اشاره کرد و ادامه داد: طولاني مدت بودن اردوها بچه ها را به لحاظ رفت و آمد کمي خسته کرده ولي چون ملي پوشان بسيار مصمم هستند که در بازيهاي آسيايي همه شان فيناليست شوند و به مدال طلا دست يابند اين خستگي را به راحتي تحمل مي کنند.
 
حضور خوب تيم ملي در رقابتهاي اخير انگيزه بچه ها را دو چندان کرده و هر يک براي رفتن به روي سکو با تلاش بي سابقه ايي تمرين مي کنند و اين امر من و ديگر همکارانم را نيز برانگيخته و بيش از پيش براي ساختن يک تيم موفق سعي و تلاش مي کنيم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار