پدري که پس از درخواست گرفتن مهريه دخترش گروگان گرفته شده بود، پس از 3 ساعت تلاش پليس نجات يافت و به بيمارستان منتفل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ عصر روز گذشته يک مورد گروگانگيري که توسط داماد سابق خانواده انجام شده بود به پليس آگاهي شهر رشت اعلام شد.
 
در بررسي‌هاي اوليه پليس مشخص شد متهم پس از جدايي از همسرش با همکاري دو نفر ديگر اقدام به گروگانگيري پدر زن خود کرده است.
 
ماموران با رديابي محل دقيق مخفيگاه متهم سريعا به محل اعزام و با خانه مورد نظر محاصره کردند و پس از سه ساعت تلاش و صحبت با گروگانگير‌ها موفق به دستگيري آنان و نجات پير مرد 63 ساله به نام محمد شدند.
 
پير مرد قرباني به ماموران گفت: دخترم پس از دادن تقاضاي طلاق، مهریه خود را به اجرا گذاشته بود و این فرد به لحاظ قانونی از کشور ممنوع‌الخروج شده بود.  
 
پليس نيز در بررسي‌هاي اوليه اعلام کرد: اين افراد در خواست مبلغ 200 ميليون تومان را از گروگان داشتند و زماني که در برابر مقاومت پير مرد قرار گرفتند آن را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
 
اين پدر زن قرباني بعد از نجات از دستان گروگانگيرها جهت مداوا به بيمارستان منتقل شد و تا بدين لحظه حال وي مساعد گزارش شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی گیلان درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: گروگانگیران جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار