جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه با حضور مسئولین چناران در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در این جلسه مقرر شد راهپیمایی 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور راس ساعت 9 صبح روز دوشنبه از چهارراه شهدا مقابل مصلای چناران با حضور اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان برگزار شود.

در این جلسه همچنین مقرر گردید تمامی ادارات و نهادها جهت هر چه با شکوه برگزار شدن این مراسم ملی نهایت همکاری را داشته باشند.

همچنین در حاشیه این جلسه فرمانده بسیج دانش‌آموزی چناران گفت: دانش‌آموزان با نماد بسیجی و بنرهای واحد دانش‌آموزی در راهپیمایی شرکت کرده و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل محکوم خواهند کرد.

سروان مصطفی غفوری افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی جلسه هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با فرماندار شهرستان، برگزاری یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور، برگزاری مسابقات قرآن ویژه دانش‌آموزان پوینده و پیشگام و محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز چناران، غبارروبی مزار شهدای شهرستان و دیدار با امام جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.
برچسب ها: بزرگداشت ، چناران ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.