نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما این حق را برای خود قائل هستیم تا عمق خاک پاکستان تروریست‌های حادثه سراوان را تعقیب کنیم و کشور همسایه و دوست پاکستان باید در تحویل تروریست‌ها به ما کمک کنند تا آنها به سزای اعمالشان برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور حقیقت‌پور امروز در دیدار مردمی خود با اهالی شهرستان نمین اظهار داشت: هر چند برخی‌ها سعی می‌کنند این حادثه تروریستی را به مسائل هسته‌ای ربط دهند اما بعید به نظر می رسد پشت این قضیه موضوعات خراب‌کاری باشد چرا که تروریست‌ها سعی کردند با اعمال ننگین خود در حقیقت ماهیت فریب‌کاری‌شان را نشان دهند.

وی افزود: اگر در گذشته این اعمال تروریستی در شهرهای داخلی سیستان و بلوچستان انجام می‌شد اما امروز به مناطق صفر مرزی کشیده شده که این خود نشان از عقب‌نشینی تروریست‌ها از مواضعشان است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون ملی مجلس به جد موضوع تروریستی در سروان را پیگیری می‌کند، گفت: ما گزارشات خود را در این ارتباط به دستگاه‌های ذیربط امنیتی اعلام می‌کنیم و در این زمینه اطلاع‌رسانی‌هایی دقیقی نیز انجام خواهیم داد.

حقیقت‌‌پور در ادامه افزود: ما این حق را برای خود قائل هستیم تا عمق خاک پاکستان این تروریست‌ها را تعقیب کنیم و کشور همسایه و دوست پاکستان باید در تحویل تروریست‌ها به ما کمک کنند تا آنها به سزای اعمالشان برسند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.