مدیر تیم های ملی ووشو گفت: با وجودی که همه کشورها با آمادگی بسیار خوبی در این مسابقات حضور دارند با ووشوکاران و مربیانمان هم قسم شدیم که نگاه نکینیم با چه کسی مبارزه خواهیم کرد.

مجید ملکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجودی که عنوان نایب قهرمانی جهان را یدک می کشیم و اکثر ووشو کارانمان جایگاه بسیار خوبی در آسیا و جهان دارند اما در حال حاضر تمامی کشورها برای کسب قهرمانی به میدان جهانی آمده اند.

مدیر تیم های ملی ووشو افزود: پس از قرعه کشی که صبح امروز پنجشنبه 9 آبان برگزار شد جواد آقایی سانداکار وزن 75 کیلوگرم در نخستین دیدار خود به حریفی از چین خورد و به نوعی این مبارزه فینال زودرس این مسابقات محسوب می شود اما این دلیل نمی شود که آقایی تلاش خود را برای کسب طلا کم کند زیرا وی برای کسب مقام اول وزن خود آمده است پس برایش فرقی نمی کند که با چه قرعه ای بیفتد.

وی ادامه داد: کاروان ووشو کشورمان با هم عهد بستیم که ذره ای به قوم و ملیت حریفان توجه نکنیم و همگی به دنبال کسب طلا باشیم و تمامی توان خود را برای رسیدن به این هدف به کار ببندیم .

سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات جهانی ووشو مالزی گفت: در این رقابت ها 1500 ووشو کار از 80 کشور جهان شرکت کردند جداول بسیار شلوغ است و تمامی حریفان برای پیروزی به میدان جهانی آمدند اما ووشو کاران مانیز با تمرینات بسیار خوبی که داشتند وبا آمادگی کامل مبارزه خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به این که صبح امروز وزن کشی و قرعه کشی ووشو کاران بود صبح تمرین نداشتیم و بعد از ظهر یک جلسه تمرین سبک خواهیم تا برای فردا که آغاز پیکارهاست، آماده باشیم.

گفتنی است، رقابت های ووشو در دوبخش ساندا و تالو از فردا جمعه 10 آبان به مدت 5 روز در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

پايان متن/مح
برچسب ها: ووشو ، حریفان ، ملیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار