مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تمامی مطالبات به روز شده ،گفت:هیچ داروخانه ای در کشور از سازمان تامین اجتماعی طلب ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نوربخش صبح امروز در همایش ملی روز خانواده و تکریم بازنشستگان با بیان اینکه در حال حاضر به بیش از دو میلیون و دویست هزار باز نشسته  و مستمری بگیر  تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند عنوان کرد : سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور 37 میلیون نفر از آحاد کشور را تحت پوشش خدمات را دارد.

وی ادامه داد: بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده و پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی و یافتن راه حلهای مناسب برای یافتن مشکلات آنان در واقع به نوعی تکریم این بزرگوران خواهد بود.

وی با تاکید بر این که به طور قطع تکریم بازنشستگان حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات سریع و آسان وبا کیفیت به بازنشستگان است اهم واجبات در این سازمان بزرگ است افزود: تلاش کرده و خواهیم کرد با خرد جمعی و همدلی و همفکری همکاران و مدیران تامین اجتماعی گام ها ی موثری برای رضایت مندی این گروه از احاد مردم برداریم.

وی به ارائه بخشی از خدمات به بازنشستگان و مستمری بگیران اشاره کرد و اذعان داشت تحت پوشش قرار دادن 170 قلم دارو ، پرداخت هزنیه های مربوط به پروتز ها و کاهش دوره انتظار آن از 5 ساله به 3سال افزایش سقف حداقل مستمری به 700 هزار تومان ایجاد بیمه مکمل و ارائه خدمات رایگان درمانی از طریق 349 مرکز درمانی و بیمارستان ملکی از جمله اقدامات انجام شده برای آسایش و رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران است.

نور بخش با تاکید بر اینکه هیچ دارو خانه ای در کشور از سازمان تامین اجتماعی طلب ندارد افزود: تمامی پرداخت مطالبات داروخانه ها در سراسر کشور از سوی سازمان تامین اجتماعی به روز شده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: دولت وارث بیش از 54000 میلیارد تومان بدهی به سازمان تامین اجتماعی است که متاسفانه در دولتهای پیشین اقدام موثری در خصوص پرداخت آن انجام نشده البته باید توجه کرد که تسویه یک جای این مبلغ ممکن نیست ولی با همکاری و حمایت دولت محترم  وتلاش مجموعه همکاران امیدوارم بتوانیم در یک بستر کارشناسی به حل و فصل مشکل بپردازیم و به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد : بازنشستگان گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می توان با بهره گیری مفید از تجربه های کار ی خود که حاصل کی عمر تلاش صادقانه است به جامعه و به ویژه سازمان تامین اجتماعی خدمات مفیدی را ارائه کنند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار