محمد عليزاده در هشتمين شب از آبان ماه , شب " خطر " خود را در برج ميلاد رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت پائيزي محمد عليزاده در برج ميلاد , اين خواننده پر انرژي عرصه موسيقي پاپ در هشتمين شب از آبان ماه با يك دكور بسيار متفاوت نسبت به كنسرت هاي قبلي خود , به ديدار هوادارانش رفت.

طراحي صحنه در كنسرت عليزاده به صورتي بود كه در سمت راست صحنه درب هاي قديمي , صندلي و قالي هايي قرمز رنگ قرار گرفته بود و ميزهايي پايه بلند به همراه لاله هايي صورتي رنگ دو طرف صحنه را به زيبايي تزئين كرده بود.

در ابتداي اين برنامه كليپي از محمد عليزاده و منتخبي از قطعه هاي دو آلبوم " سورپرايز" و " دلت با منه" پخش شد.

محمد عليزاده با اجراي قطعه شاد " برگرد" روي صحنه آمد و به عنوان مقدمه اي براي اجراي دومين قطعه خود كه " تولد" نام داشت , گفت: پائيز فصل محبوب من است و فكر مي كنم يكسري ها , هم به خاطر تولدشون در اين ماه به كنسرت من آمده اند.

اين خواننده جوان موسيقي پاپ كشورمان , مرتضي پاشايي , ميلاد ترابي , گروه موسيقي " هفت" و محسن خليليان را به عنوان ميهمانان ويژه خود در اين اجرا معرفي كرد.

عليزاده در قسمتي ديگري از كنسرت پائيزي خود اظهار داشت: يكي از افتخارات كنسرت و موسيقي من , حضور خانواده ها و پدر و مادرها در اجراهايم است. من تا سن 28 سالگي سخت ترين روزهاي زندگيم را گذراندم و تنها چيزي كه باعث نجات من شد ,  دعاي پدر و مادرم بود.

وي افزود: اميدوارم امشب يكي از بهترين شب هاي عمرتان باشد و من هيچ وقت اين كنسرت خاطره انگيز را در هشتمين شب از آبان ماه و در سانس دو فراموش نخواهم كرد.

خواننده قطعه " جز تو" در بخشي ديگر از اين برنامه بخشي از ترانه " خطر" را كه شب گذشته  سروده بود را اجرا كرد و گفت: ترانه "خطر " را برايتان خواندم و تصميم دارم در آلبوم جديدم از اين ترانه استفاده كنم.

محمد عليزاده در كنسرت پائيزي خود با اركستري به رهبري امير عليزاده با اجراي قطعه هايي چون جز تو , غم دنيا ,   برگرد , ول بي تو غم زده , تيتراژ سريال خروس و شهر باران با هواداران خود ملاقات كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
آیدا
۱۶:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
بسیار صدای جذابی داره
Iran (Islamic Republic of)
مهریار اطمینان مقدم
۱۸:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
از نظر من که یکی از بهترین خواننده های کشورمونه.
آخرین اخبار