رییس دانشگاه سمنان گفت : برگزاری همایش های مشترک با محوریت دانشگاه و صنعت در تبادل افکار و بروز رسانی اطلاعات بسیار موثر است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛


دکتر علی خیرالدین در آیین افتتاحیه دومین همایش بین المللی و هفتمین همایش مشترک انجمن مهندسی متالورژی و انجمن علمی ریخته گری ایران برگزاری این گونه همایش ها را برای تبادل افکار و بروز رسانی اطلاعات موثر دانست .
دکتر خیرالدین به تجاری سازی علم اشاره کرد و گفت : برگزاری این گونه همایش ها در ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت بسیار موثر است و باعث پیشرفت در هر دو بخش می شود
دکتر خیرالدین گفت : یکی از محورهای اساسی سند توسعه استان آموزش عالی است که خوشبختانه استان سمنان در این زمینه تبدیل به قطب دانشگاهی شده است .
رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه استان سمنان در خصوص  نسبت دانشجو به جمعیت در کشور رتبه اول را داراست افزود : نسبت دانشجو به جمعیت در استان یک به شش است و این رقم در شهرستان گرمسار یک به چهار است .
رییس دانشگاه سمنان تعداد دانشجویان این دانشگاه را 16 هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت : این دانشگاه دارای 20 دانشکده ، 240 رشته و گرایش ، پنج هزار دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد و 90 واحد فناوراست .

دکتر خیرالدین در پایان از برگزار کنندگان و حامیان برگزاری این همایش قدر دانی کرد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.