مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان از بازپس گیری304 هزار و 745 متر مربع اراضی ملی پلاک 166 بخش 8 کرمان از یک زمین خوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان ، محمد علی اسدی گفت: در سال 1386 یکی از زمین خواران اقدام به تصرف میزان 304 هزار و 745 متر مربع از اراضی ملی منطقه ییلاقی کوهپایه شهرستان کرمان کرد.

وی افزود: این زمین خوار با قطعه بندی زمین ها اقدام به فروش آنها به تعدادی از شهروندان کرد که یگان حفاظت به محض اطلاع از این موضوع با اخذ توقف عملیات از دادستان کرمان ، از کار تیمهای سودجویانه متخلف جلوگیری کرد.

اسدی خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل قانونی حکم دادگاه مبنی بر بازپس گیری اراضی ، ماموران یگان حفاظت با همکاری یگان امداد فرماندهی انتظامی، اراضی تصرف شده را پس از محو همه آثار به دولت بازگرداندند .

محمد علی اسدی یادآور شد: مردم باید قبل از خرید هرگونه زمین ، با استعلام از نهادهای مربوط از چگونگی وضعیت حقوقی ثبتي اراضی مطلع شوند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقابله جدی با پدیده شوم زمین خواری، از شهروندان خواست گزارشهای خود را از راه شماره تماس 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمان اطلاع دهند ./س


برچسب ها: بازپس گیری ، اراضی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.