ناظر "شوراي رقابت" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نعمت‌زاده مهمان جلسه آتي "شوراي رقابت"/افزايش "قيمت" ها غير قانوني است

امامي با بيان اينکه وزير صنعت در جلسه آتي شوراي رقابت حضور خواهد داشت گفت: اتفاقات اخير و بحث هاي صورت گرفته در خصوص افزايش قيمت خودرو، بر اساس دستورالعمل ابلاغي شوراي رقابت غير قانوني است.

  پس از اينکه 4 جلسه شوراي رقابت به دليل عدم حضور اعضا رسميت نيافت و تشکيل نشد، اين هفته با حضور حداکثري اعضاي خود تشکيل جلسه داد.

در اين راستا، عيسي امامي سخنگوي شوراي رقابت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه قسمت اعظم بحث امروز پيرامون خودرو و اظهارات مسئولين اين حوزه بود اظهار داشت: با توجه به اينکه اتفاقات اخير و بحث هاي صورت گرفته در خصوص خودرو، مطابق با آنچه که شورا به عنوان دستورالعمل ابلاغ کرده بود نيست، تصميم بر اين شد که نعمت‌زاده وزير صنعت در جلسه ي بعدي شورا جهت پاسخگويي در رابطه با اظهارات خود، اجرايي شدن دستورالعمل شورا و آخرين وضعيت خودرو، حضور يابد.

وي در خصوص قانوني و يا غير قانوني بودن افزايش قيمت خودرو تصريح کرد: ما هنوز اصرار بر اجراي مصوبه دستورالعمل شوار در رابطه با تعيين قيمت خودرو داريم، از اين رو در اين خصوص، بحث هاي جدي در جلسه مطرح شد.

امامي در خصوص اينکه آيا انحلال شوراي رقابت قانوني است يا خير گفت: اين موضوع نظر شخصي وزير صنعت بوده و جنبه قانوني ندارد زيرا شوراي رقابت بر‌ اساس سياست‌هاي کلي با ابلاغ اصل 44 به وجود آمده و بنابراين امکان انحلال اين شورا وجود ندارد.

عضو ناظر شوراي رقابت به جلسه دوشنبه هفته پيش‌رو اشاره کرد و افزود: قطعا نتايج جلسه مثمر ثمر خواهد بود زيرا موضع وزير و مسئولين زيربط تبعات و بازتاب اجتماعي زيادي داشت.


انتهاي پيام/

برچسب ها: شواری رقابت ، خودرو ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار