اردوی تیم ملی تنیس روی میز در حالی از امروز 8 آبان کلید خورد که 4 بازیکن از 13 نفر دعوت شده به اردو در تمرینات غیبت داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی پر سر و صدای تیم ملی تنیس روی میز سرانجام با حضور سرمربی جدید و بعد از یک روز تأخیر از امروز 8 آبان در تهران کلید خورد.

در این اردو 13 بازیکن دعوت شده بودند که از میان این تعداد، عارف احمدی فر انصراف خود را از حضور در تمرینات از قبل تقدیم احمد جعفری پور کرد، آرمان حاجی ئی نیز به دلیل مصدومیت یک فرصت طلایی و قرار گرفتن در کنار بزرگسالان را از دست داد.

مهران احدی و متین لطف اله نسبی نیز دیگر غایبان روز نخست اردو بودند.

لازم به ذکر است، دعوت بازیکنان به این مرحله از اردوی تیم ملی و خط خوردن مشکوک برخی از باتجربه ها و رنکینگ داران باعث استعفای ابراهیم علیدخت سرمربی سابق به نشانه اعتراض شد و به جای وی احمد جعفری پور سکان هدایت ملی پوشان را با شرط داشتن اختیار تام در انتخاب نفرات گرفت هر چند در لیست این سرمربی هم دست کاری شد و محمد فرقدانی از لیست اردونشینان خط خورد.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، واحد مالمیری، حمیدرضا طاهرخانی، امین میرالماسی، پوریا عمرانی، میعاد لطفی، سروش امیری نیا و حامد باشت باوی بازیکنانی بودند که در تمرین امروز حاضر شدند./آق
برچسب ها: تنیس ، اردو ، نوشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار