به
گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / همایون روحیان در مراسم افتتاحیه دومین
دوره تربیت مدرس علمی - کاربردی استان اردبیل افزود: دوره آموزشی تربیت مدرس در
سطح 16 استان کشور برگزارشده است.
وی
هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی مدرسان با چگونگی برقراری ارتباط در کلاس
های درس و فنون تدریس و لزوم بازآموزی و تکرار مسائل و مباحث تدریس در دانشگاه
علمی - کاربردی
عنوان کرد.
رئیس
مرکز امور مدرسان دانشگاه علمی - کاربردی کشور گفت: در نظام آموزشی علمی - کاربردی
یک مدرس خود نیز باید آشنایی کامل با محیط کار داشته و از ارائه دروس صرفا نظری
پرهیز کند.
روحیان
ادامه داد: روش های تدریس در دوره های تربیت مدرس که توسط اساتید فن و صاحب نظران
ارائه می شود قطعا باعث ارتقای سطح دوره های آموزشی در مراکز خواهد شد.
وی
با اشاره به برگزاری دوره های پایه و تخصصی افزود: در دوره های پایه و تخصصی
رویکرد آموزش ها از تئوری به سمت علمی بودن حرکت می کند.
روحیان
بیان کرد: در این دوره ها مدرسان از شرکت ها و کارخانه های بزرگ تولیدی بازدید
کرده و ایده گرفتن از آنها میتواند رویکردی جدید در آموزش مهارتی داشته باشد.
وی
گفت: ارتقا سطح مدرسان و نیروی انسانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی قطعا باعث رشد
کمی و کیفی آموزش ها و توسعه علمی و فنی کشور می شود/س.