رئیس کمیته انضباطی هیئت جودو تهران گفت: خبر برکناری صحت ندارد من استعفا داده ام تا دست داود بلوطی برای انتصاب یا کنار گذاشتنم از کمیته انضباطی باز باشد.

ایرج اکبرلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعه برکناری اش از سمت ریاست کمیته انضباطی فدراسیون جودو اذعان داشت: زمانی که من به عنوان رئیس کمیته انضباطی هیئت تهران انتصاب شدم داود بلوطی هنوز سرپرست هیئت بود اما زمانی که حکم ریاست وی در هیئت جودو تهران ابلاغ شد حالت دوستانه اش این است که نفراتی که در دوره سرپرستی بودند استعفا دهند تا دست رئیس برای انتخاب دوباره یا کنار گذاشتنشان باز باشد من هم همین کار را کردم و استعفایم را تقدیم بلوطی کردم.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات انتخابی پیشکسوتان هیئت تهران که خوشبختانه اتفاقی را هم در پی نداشت استعفا دادم اما روند قانونی اش این است که جلسه هیئت رئیسه برگزار شود و در خصوص من تصمیم بگیرند.

اکبرلو تأکید کرد: اگر به عنوان رئیس کمیته انضباطی هیئت در جلسه هیئت رئیسه انتخاب شوم که در این سمت باقی خواهم ماند در غیر این صورت به عنوان یک جودوکار و داور ساکن در تهران در رکاب بلوطی هیئت جودو تهران را ترک نمی کنم.

پايان متن/آق
برچسب ها: جودو ، استعفا ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار