استاندارکرمانشاه گفت: خروج محصول چغندر قند از استان منوط به صدور مجوز از سازمان جهاد كشاورزي استان مي باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت اله دمیاد در جلسه كارگروه تنظيم بازار استان با تاكيد بر حمايت جدي از توليدكنندگان بخش كشاورزي و صنعت استان، خاطر نشان كرد: بايد با تمامي توان از كليه محصولات استراتژيك كشاورزي استان در جهت تامين و تهيه كالاهاي اساسي مردم حمايت و دستگاه هاي بازرسي و نظارتي نيز از هرگونه تخلفات محرز در اين زمينه ممانعت و جلوگيري بعمل آورند.

وي همچنين با اشاره به فصل توليد چغند قند در استان، افزود: كارنجات توليد قند و شكر در استان بايد ضمن توجه بيش از پيش به حقوق كشاورزان، تسهيلات كافي را در اختيار توليدكنندگان اين محصول قرار دهند.

 دمياد همچنين خروج محصول چغندرقند در استان را منوط به صدور مجوز از سوي مبادي ذيربط و سازمان جهاد كشاورزي استان دانست و گفت :دستگاه هاي اجرايي و متولي وظيفه دارند كه نسبت به اجراي ظرفيت هاي آمايش كارخانجات قند در استان برنامه ريزي هاي كلان كشوري و استان را مد نظر داشته باشند و اهتمام لازم در اين خصوص را بكارگيرند.

همچنين طبق ابلاغيه وزير صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظيم بازار كشور به استانداري ها،  مقرر گرديد كه در استان كرمانشاه تا پايان سال دو سازمان صنعت، معدن و تجارت و  جهاد كشاورزي نسبت به تهيه، تامين و توزيع كالاهاي اساسي مردم استان از قبيل ميوه جات بصورت مشترك نظارت و بازرسي هاي لازم را بعمل آورند./س

 

برچسب ها: خروج ، چغندر ، قند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.