حسيني‌صدر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جداسازي وزارت صنعت، معدن و تجارت معقول نيست/ ضرورت بازنگري در شرح وظايف وزارتخانه‌هاي ادغامي

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، جداسازي وزارت صنعت، معدن و تجارت را معقول ندانست و گفت: دولت بايد قبل از طرح موضوع جداسازي وزارتخانه‌هاي ادغامي، در شرح وظايف اين وزارتخانه‌ها بازنگري داشته باشد.

  مويد حسيني‌صدر نماينده مردم خوي در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره اخباري مبني بر تصميم دولت براي ارائه لايحه تفکيک وزارت صنعت، معدن وتجارت به مجلس شوراي اسلامي، گفت: دولت بايد قبل از طرح موضوع جداسازي وزارتخانه‌هاي ادغامي، در شرح وظايف اين وزارتخانه‌ها بازنگري داشته باشد.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه در سال سوم برنامه پنجم توسعه قرار داريم لازم است يک کار مطالعه شده و منسجمي صورت گيرد و با توجه به هزينه‌هايي که با ادغام وزراتخانه‌ها صورت گرفته ضرورت دارد دولت در اين باره شتاب‌زده عمل نکند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينکه طرح اين موضوع معقول نيست،‌ گفت: تصويب اين موضوع نياز به دو، سوم آراء نمايندگان داردکه در اين شرايط مشکل است در مجلس راي آورد.
 
حسيني‌صدر در پايان خاطر نشان ساخت: به نظرم دولت بايد به فکر اين باشد با بازنگري در شرح وظايف اين وزارتخانه‌ها، لايحه پخته‌اي به مجلس ارسال کند تا بتوان يک کار اساسي کرد در غير اين‌صورت، انجام اقدام شتاب‌زده جز ضرر چيزي نخواهد داشت.

گفتني است؛ درچندماه‌گذشته گمانه‌زنی‌هاي بسیاری برای تصدی کرسی وزارت صنعت، معدن، تجارت شد که بالاخره "محمدرضا نعمت‌زاده" از مجلس رای اعتماد گرفته و تصدی امور این وزارتخانه را به عهده ‌گرفت؛ اما هنوز مُهر وزارت "نعمت‌زاده" خشک نشده، خبرازجداسازی دوباره این وزارتخانه به گوش می‌رسد و به نظر مي‌رسد لایحه جداسازی‌ وزارت ‌صنعت، معدن، تجارت درحال تدوین برای ارائه به مجلس نهم است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار