هیئت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست دكتر حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیئت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه، گزارش وزارت راه و شهرسازی از طرح مسكن مهر ارایه شد و دولت در این باره بر انجام اقدامات لازم جهت تكمیل پروژه‌های مسكن مهر و تأمین تدریجی خدمات آن تأكید كرد.

همچنین دولت كلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط را موظف کرد كه در جهت حل مسائل و مشكلات پروژه‌های مسكن در حوزه مأموریت خود اقدام نمایند تا فرایند تكمیل و واگذاری واحدهای اتمام یافته تسریع یابد.

به موجب این تصمیم همچنین كمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست موظف شد كه راه‌های تأمین اعتبار مورد نیاز برای ادامه كار با توجه به عدم تزریق پول پرقدرت كه منجر به افزایش تورم خواهد شد را بررسی و به دولت پیشنهاد نماید.

در ادامه این جلسه دولت، وزرای امور اقتصادی و دارایی، نیرو، راه و شهرسازی و رییس كل بانك مركزی را موظف نمود كه جهت آگاهی شهروندان از آثار كلان این طرح از جمله آثار تورمی كه به بار آورده و تعهدات فاقد منابعی كه برای دولت یازدهم مشكلات فراوانی را ایجاد نموده است، اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.

در این جلسه، هیأت وزیران همچنین با انتصاب اسماعیل جبار زاده، سید محمد میرمحمدی و محمد ناصر نیكبخت به ترتیب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، یزد و همدان موافقت كرد.

رییس جمهور در این جلسه خطاب به استانداران منتخب، آنان را به حفظ وحدت و انسجام جامعه و بهره‌گیری از نیروهای معتدل توصیه و بر تلاش جدی به منظور افزایش نشاط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه و رونق اقتصادی تأكید كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار