رئیس مرکز اطلاعات زمین مرجع ژاپن ، با اظهار تمایل و رضایت از تبادل تجربیات با سازمان نقشه برداری کشور ایران، خواستار ایجاد همکاری با ایران در حوزه نقشه برداری خصوصاً در بخش زلزله شناسی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نمایندگان ژاپنی شرکت کننده در حاشيه دومین اجلاس UNGGIM-AP طی نشستی با مقامات سازمان نقشه برداری کشور، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمود ایلخان، رئیس سازمان نقشه برداری کشور و معاونین ایشان  در اين نشست درباره آخرین امکانات و تجهیزات ایران در حوزه نقشه برداری، اطلاعاتی را به نمایندگان کشور ژاپن ارائه نمودند.

هیروشی موراکامی رئیس مرکز اطلاعات زمین مرجع ژاپن ، با اظهار تمایل و رضایت از تبادل تجربیات با سازمان نقشه برداری کشور ایران، خواستار ایجاد همکاری با ایران در حوزه نقشه برداری خصوصاً در بخش زلزله شناسی شد.

گفتنی است مهم ترین دلیل پیشنهاد همکاری نمایندگان کشور ژاپن در راستای همکاری، وجود تجهیزات و اطلاعات تخصصی  نقشه برداری کشور ایران، می باشد.

در پایان خاطر نشان می شود، هیروشی موراکامی، رئیس مرکز اطلاعات زمین مرجع کشور ژاپن که در این نشست حضور داشت، دبیر کمیته UNGGIM-AP نیز است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تمایل ، ژاپن ، زلزله شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار