یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با حضور مداحان ملی و بین‌المللی، مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم همیشه در صحنه استان گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، یازدهمین اجلاس بینالمللی پیرغلامان حسینی از صبح امروز به صورت دستهروی دستههای عزاداری استان گلستان از میدان ولیعصر به سمت تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شد.

نزار قطری مداح جهان عرب، صادق آهنگران و محسن طاهری مداح ملی و بسیاری از شخصیتهای برجسته کشوری و بینالمللی، مداحان برجسته از کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، مصر، عراق، آذربایجان، هندوستان، لبنان و برخی کشورهای اسلامی دیگر در کنار پیرغلامان حسینی کشورمان برخی از میهانان این اجلاس هستند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان گفت:اجلاس پیرغلامان به استان روحی تازه داده و امروز که در این مراسم حاضر هستیم شور حسینی و احساس قلبی ما به عاشورا زنده شده است.

حسین کریمی‌اول ادامه داد: اجلاس پیرغلامان به استان روحی تازه داده و امروز که در این مراسم حاضر هستیم شور حسینی و احساس قلبی ما به عاشورا زنده شده است.

ویادامه داد: برگزاری این اجلاس آن هم به صورت بینالمللی به طور طبیعی برکات و آثاری خواهد داشت که شاید به چشم نیاید و نتوان آن را بر زبان جاری کرد.

کریمی‌اولافزود: هر کس که مسلمان است و به امام حسین (ع) اعتقاد دارد میتواند درک کند که میزبانی عزای اباعبدالله چه ویژگی‌هایی دارد هر چند که خانه هر مسلمان واقعی یک هیئت عزاداری سیدالشهدا است.

جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم این حرکت ارزشی که چند سال است در کشور شکل گرفته ادامه‌دار باشد تا شور همراه با شعور حسینی در کشور طنینانداز شود.

وی افزود: تا زمانی که تفکر سرخ عاشورایی در انقلاب و نظام ما زنده است و تا زمانی که دشمنان به این گنجینه دستاندازی نکرده و جهان اسلام و جهان تشییع از امام حسین (ع) و عاشورا مدد میطلبند هیچ چیزی نظام اسلامی و جهان اسلام را تهدید نخواهد کرد.

جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به روز 13 آبان تصریح کرد:عنوان کردن آمریکا به عنوان شیطان بزرگ استراتژی و راهبرد در انقلاب اسلامی است و این حرفها که کسی بگوید نامهای نوشتم و بگوید شعار مرگ بر آمریکا حذف شود، به آرمان امام و هدف اصلی امام در مبارزه با آمریکا هیچ خللی وارد میکندب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.