مدیر عامل بیمارستان میلاد اعلام کرد : درمانگاه این بیمارستان روزانه 6 هزار بیمار را پذیرش می کند و 270 عمل جراحی تخصصی به صورت روزانه در این بیمارستان انجام می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر فیاض در نشست خبری امروز خود که در سالن کنفرانس شهید قرضی این بیمارستان برگزار شد و با اشاره به اختصاص 9/27 بودجه تامین اجتماعی به درمان اظهار داشت: در حال حاضر 37 میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که در این بین بیمارستان میلاد به عنوان یک بیمارستان ژنرال که خدمات خوبی ارائه می دهد روزانه پذیرای 6 هزار بیمار در درمانگاه این بیمارستان است.  
 
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 1 میلیون 508 هزار بیمار به بیمارستان میلاد مراجعه کرده اند افزود: از این تعداد 1 میلیون و 400 و 24 هزار نفر به صورت سرپایی درمان شدند و 84 هزار نفر نیز بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.  
 
**اختصاص ده درصد تختهای بیمارستان به اورژانس  
 
مدیر عامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: از 1هزار و 100 تخت موجود در بیمارستان 100 تا 110 تخت در اورژانس قرار دارد و ضریب اشغال تخت در این بیمارستان بالای 90 درصد است.  
 
وی به ساعت پذیرش بیماران در این بیمارستان اشاره کرد  و گفت: در بیشتر مواقع پذیرش بیماران تا ساعت 23 ادامه دارد.  
 
فیاض تاکید کرد: اتاقهای عمل و دستگاههای ام آر آی بیمارستان میلاد به هیچ عنوان تعطیلی ندارد و در سال جاری آی سی یو این بیمارستان تجهیز و نوسازی شده است و 14 تخت به آی سی یو بیمارستان اضافه شده است.  
 
وی به راه اندازی مجدد بخش پیوند کلیه در بیمارستان میلاد اشاره کرد و اذعان داشت: علی رغم پیوند فرد به فرد در این بیمارستان روزانه 10 مورد اهدای عضو را نیز داریم.  
 
مدیر عامل بیمارستان میلاد به انجام روزانه 270 عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستان اشاره کرد و یاد آور شد: تعویض رگهای قلبی، مفاصل لگن، کلیه و ستون فقرات و . . . از جمله اعمال جراحی هستند که به صورت روزانه در بیمارستان میلاد انجام می شود.

*فرانشیز در بیمارستان میلاد دریافت نمی شود

فیاض ادامه داد: درسال گذشته به دلیل وجود فشار در قیمت ارز در خرید دارو و تجهیزات مشکلات زیادی وجود داشت و در برخی از موارد فراشیز به صورت ناچیز در برخی از قسمت ها دریافت می شد اما در حال حاضر فرانشیزی در بیمارستان میلاد دریافت نمی شود.



*زیر میزی بگیرند، اخراج می شوند 


وی با اشاره به اینکه با پدیده زیر میزی به شدت برخورد می شود افزود: در صورتی که پزشکان بیمارستان میلاد زیر میزی بگیرند اخراج می شوند و مدرک پزشکی و میزان اهمیت آن پزشک نیز اهمیتی ندارد.
فیاض تاکید کرد: در صورت پرداخت هر گونه هزینه ای به صورت نقدی به پرسنل یا بیمارستان ، بیمه شدگان می توانند با تلفن گویای بیمارستان میلاد تماس بگیرند و این موضوع درکمتر از یک هفته رسیدگی می شود.


*200 میلیارد تومان هزینه سالانه بیمارستان میلاد


مدیر عامل بیمارستان در خصوص هزینه های سالانه بیمارستان میلاد اظهار داشت: حدود 200 میلیارد تومان هزینه تراز مالی بیمارستان میلاد است و سازمان تامین اجتماعی هزینه ثابتی پرداخت نمی کند و بر اساس عملکرد بیمارستان هزینه ها از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.


*100گردشگر خارجی در بیمارستان میلاد 


وی به وجود گردشگران خارجی در بیمارستان میلاد اشاره کرد و گفت: در بخش های اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی سالانه 100 مورد را داریم که اکثراً از کشور عراق هستند.


*کمبود پرستار در بیمارستان میلاد


دکتر فیاض در خصوص کمبود پرسنل پرستار در بیمارستان میلاد، خاطر نشان کرد: 897 پرستار در مجموعه فعالیت می کنند که در این زمینه کمبود پرستار داریم و برای قبول نیروی پرستار زن و مرد درهای بیمارستان میلاد باز است./ف

 


برچسب ها: بیمارستان ، میلاد ، ژنرال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۲۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
دلیل گرانی خودرو اولا 90 درصد قطعات ساخت چین و اپدیت خودروسازان با دلا 11 هزاری رواگر نخرید درست اما عده ای مجبورند
Iran (Islamic Republic of)
اشکان امینی
۰۷:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
من دست راست خود را در تصادف از دست دادم ایا ممکنه پیوند دست هست
آخرین اخبار