در آستانه ماه محرم ، همایش امر به معروف و نهی از منکر حوزه غرب تهران به میزبانی منطقه 9 برگزار می شود.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مهندس سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 در خصوص برگزاری این همایش گفت: فعال کردن و انسجام بخشی شوراهای امر به معروف و اشاعه معروفات ، محدود کردن منکرات و آگاهی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از طریق برگزاری همایش شوراهای امربه معروف و نهی از منکر انجام می شود.
 
وی افزود: ایجاد فضای معروف در جامعه هدف از طریق محلی و همگانی کردن فریضه امر به معروف ، کمک در جهت کاهش ناهنجاریها در سطح جامعه و مدیریت اجزاء مختلف کارکنان شهرداری تهران جهت رسیدن به جامعه ارزشی و اسلامی از اهداف عمده این طرح است.
 
حسینی تصریح کرد: تبیین فلسفه عاشورا و قیام حضرت امام حسین(ع) و ارتقا بصیرت و هوشیاری مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به ویژه جوانان و نوجوانان در برابر دشمنان اسلام لازم و ضروری بوده و این شهرداری جهت محقق شدن این هدف ، اجرای برنامه های فرهنگی مختلف را در دستور کار دارد.
 
شهردار منطقه 9 در پایان اظهار داشت: امیدواریم با بهره گیری صحیح از ماه های محرم و صفر در جهت گسترش سیره اهل بیت عصمت علیهم السلام و احیای هدف مقدس مولایمان حضرت سیدالشهداء (ع) نسبت به ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش مضاعف کنیم و همواره در راستای توسعه و ترویج این فریضه الهی گامهای ارزنده ای برداریم.
برچسب ها: همایش ، امر ، معروف ، منکر ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار