کاراته‌کای تیم ملی بانوان که باید هر دو زانوی آسیب دیده اش را به تیغ جراحان بسپارد، گفت: از حدود 4 ماه دیگر تمریناتم را از سر می گیرم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نسرین دوستی کاراته کای تیم ملی بانوان اظهار داشت: پیش از حضور در بازیهای کشورهای اسلامی مصدومیت جزیی داشتم اما در مسابقات کامبت گیمز در همان مسابقه نخست زانوی پای چپم آسیب دید که اهمیت چندانی به آن ندادم اما در مبارزه دوم دیگر نتوانستم مسابقه را ادامه دهم.
 
وی افزود: زانوی پای راستم هم آسییب دیده است اما پارگی"ای سی ال" زانوی پای چپ با تشخیص پزشک معالج جدی تر است و باید تا چند هفته دیگر هر دو زانویم جراحی شود و برای همین حدود 4 ماه از میادین دور خواهم بود.
 
دوستی گفت: با برطرف شدن مصدومیتم کم کم تمرینات را از سر خواهم گرفت تا برای بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی که مهمترین هدفم است آماده شوم و بازگشت قدرتمندانه ای داشته باشم.
وی ادامه داد: 5، 6 سال پیش هم زانویم را جراحی کردم و بازگشت خوبی به تاتامی داشتم و امیدوارم این بار هم با یاری خداوند این اتفاق بیافتد.
 
دوستی با اشاره به اینکه تمرینات سختی را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشته، ادامه داد: با این مصدومیت و از دست دادن مسابقات آسیایی برای سایر کاراته کاهای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم نتایج خوبی از این رقابتها کسب کنند.
 
وی در مورد اینکه آیا نفر جایگزین او در وزن منهای 50 کیلوگرم مشخص شده است یا خیر، گفت: بله، قرار است سحر کرجی به امارات اعزام شود. او همراه من ماهها در تمرینات تیم ملی حضور داشته و امیدوارم نتیجه مطلوبی بدست بیاورد.
 
دوستی افزود: حضور خواهرم در اردوی تیم ملی بزرگترین دلگرمی من است ومی خواهم مدال طلای مسابقات آسیایی سال گذشته من را او در امارات تکرار کند.
 
کاراته‌کای تیم ملی بانوان در پايان خاطرنشان كرد: دوست داشتم در بازیهای کشورهای اسلامی حضوری خوب داشته باشم و با مدال طلا از این مسابقات برگردم اما در بازی سوم با دست کم گرفتن حریف ترکیه ای و سهل انگاری در این مبارزه مدال طلا را از دست دادم و از این قضیه ناراحتم.
برچسب ها: کاراته ، دوستی ، آسیب ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار