دبیر کل جمعیت هلال احمر با انتقاد از اینکه در طی چند روز اخیر برخی نقل قول هایی شنیده ام گفت: ما مروج فرهنگ و دوستی هستیم که باید آن را در جامعه گسترش دهیم و بد گویی از تیم قبلی امتیاز ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در مراسم تودیع و معارفه جمعی از معاونین پیشین و جدید هلال احمر که صبح امروز در ساختمان معاونت توان بخشی این مرکز برگزار شد؛ موسوی دبیر کل جمعیت هلال احمر با انتقاد از برخی نقل قول ها در طی چند روز اخیر اظهار داشت: ما در مجموعه ای فعالیت می کنیم که می بایست مروج فرهنگ و انسان دوستی باشد اما متاسفانه این میزان صمیمت و دوستی را در طی این چند روز اخیر و اتفاقاتی که رخ داد کم دیدم که زیبنده این سازمان نیست.  
 
وی ادامه داد: هلال احمر مروج صمیمیت،‌دوستی ، فرهنگ واخلاق اسلامی است اما این چند مورد اخیر بنده را آزرده کرد و ما برای حرکت به سوی جلو به این همدلی ها نیاز داریم و بدانیم که بدگویی از تیم قبلی امتیاز ندارد و باید کارنامه و عملکرد افراد مورد توجه قرار گیرد.  
 
موسوی در ادامه بیان داشت: نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد اینست که امروز هلال احمر در نقطه عطفی قرار دارد که در گذشته نیز وجود داشته اما باید امروز این فرصت طلایی را غنیمت شمرد و کمک کنیم تا یک خیز اساسی در دنیا برداشته شود.  
 
وی افزود: متاسفانه ما آسیب شناسی خوبی نداریم و باید این واقعیت را بپذیریم و تلاش کنیم که این آرمانها عملی شود.  
 
* خدمت در هلال احمر یک فرصت است  
 
عباسی دبیر کل سابق جمعیت هلال احمر در ادامه این مراسم اعلام داشت: فعالیت هلال احمر در دوره کنونی بسیار چشمگیر بوده که مقام معظم رهبری نیز در صحبت های اخیر خود نیز به آن اشاره داشتند.  
 
وی افزود: از هلال احمر درسهای زیادی گرفتم و دوست دارم این درسها در زندگی همراه ما باشد و باید دانست قبول مسئولیت یک شمشیر دو لبه است که هم فرصت است و هم تهدید که اگر تلاش را به حد اکثر برسانیم مطمئنا پاسخ آن را دریافت خواهیم کرد و اگر کوتاهی کنیم قطعا روز قیامتی است که باید پاسخگو باشیم.  
عباسی خاطر نشان کرد: حضور در جمعیت هلال احمر یک فرصت و توفیق الهی است و کسانی که این توفیق نصیبشان می شود باید قدر این نعمت را بدانند تا خدمات خوبی همچون گذشته در این سازمان انجام شود. /ل
برچسب ها: عباسی ، تودیع ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار