فرهنگسرای فردوس پنج شنبه (نهم آبان ماه) ساعت 15 برنامه آئینی شعرخوانی با موضوع ماه محرم را برگزار می کند.

به گزارش خیمه گاه باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، برنامه آئینی شعرخوانی در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار می شود.

در این برنامه آئینی شاعرانی همچون دکتر نادر بختیاری، محمد سهرابی، احمد علوی، وحید قاسمی، مهدی فرجی، امیر مرزبان، حامد عسگری، مهدی زارعی، اصغر معاذی، امید صباغ لو، حسین متولیان، محسن عرب خالقی، احمد بابایی و قاسم صرافان سروده هایی با موضوع عاشورا خواهند خواند.

بنا بر این گزارش، اجرای مراسم نوحه خوانی توسط «حاج حسن خلج» مداح اهل بیت از دیگر برنامه های پیش بینی شده در برنامه آئینی شعر خوانی است.

خاطرنشان می شود، ضرورت پاسداری از فرهنگ ناب عاشورایی، فرهنگ سرای فردوس را بر آن داشت که با برگزاری برنامه های آئینی ویژه ماه محرم، واقعه عاشورا را به شکلی صحیح برای مردم و به ویژه جوانان تبیین کند.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس حاصل کنند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار