مراسم رونمایی از کتاب «تجزیه و تحلیل و شرح ردیف موسیقی ایران» اثر فرهاد فخرالدینی، پنجشنبه 9 آبان با حضور مولف در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش ياشگاه خبرنگاران، مراسم رونمایی از کتاب «تجزیه و تحلیل و شرح ردیف موسیقی ایران» اثر فرهاد فخرالدینی، موسیقیدان پیشکسوت ایرانی، پنجشنبه 9 آبان از ساعت 18 در تالار رودکی برگزار می‌شود.
این برنامه را انتشارات معین با همکاری موزه موسیقی برگزار می‌کند.

کتاب «تجزیه و تحلیل و شرح ردیف موسیقی ایرانی» جدیدترین تالیف پژوهشی فرهاد فخرالدینی چندی پیش در 480 صفحه، بهای 30 هزار تومان از سوی انتشارات معین در دسترس علاقه‌مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت.
 
فرهاد فخرالدینی متولد سال 1316 در شهر تبریز، موسیقی‌دان و آهنگساز است که به مدت 11 سال رهبری ارکستر ملی ایران را بر عهده داشت. او ‌اکنون یکی از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران است.

فخرالدینی در سال 1365 برای فیلم «گزارش یک قتل» و در سال 1366 برای فیلم «پرستار شب» برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

در تابستان امسال (1392) کتاب خاطرات فخرالدینی با نام «شرح بی‌نهایت» نیز در 882 صفحه و بهای 45 هزار تومان از سوی نشر قطره در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار