معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از پیشرفت فیزیکی 79 درصدی پروژه های مسکن مهر در استان خراسان رضوی خبرداد.




محمدرضا قلندر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: در استان خراسان رضوی بیش از 120 هزار واحد مسکن مهر عملیاتی شده بود که در 10 ماهه اخیر شاهد پیشرفت 30 درصدی این واحد ها بوده ایم .

وی افزود: تا پایان سال 91 بیش از 23هزار 900 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده بود .

قلندر ادامه داد: تاکنون نیز عملیات اجرایی 64 هزار واحد مسکن مهر نیز به اتمام رسیده و در حال تحویل به متاقضیان در سراسر استان میباشد.

وی از تحویل بیش از 80 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: خوشبختانه مشکل تامین اعتبار برای ایجاد زیرساخت های زیر بنایی مسکن مهر حل شده و مبلغ 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی سال 91 برای رفع این مشکل اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: اعتباری بالغ بر 20 میلیاردتومان نیز برای در سال جاری برای رفع مشکلات زیرساختی از جمله آب ,برق و فاضلاب اختصاص داده شد.

وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر شهرستان سبزوار یادآور شد: مسکن مهر این شهرستان از پروژه های پیشرو در استان خراسان رضوی می باشد که عملیات اجرایی آن در حدود 90 درصد به اتمام رسیده و تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده میشود.

وی ادامه داد: بیش از 2 هزار واحد از مسکن مهر سبزوار به شبکه فاضلاب شهری وصل شده و مابقی نیز باید با پیگیری های مسئولین به این شبکه وصل شوند.

وی از اختصاص مبلغ 2 میلیارد تومان برای احداث تصویه خانه شماره 2 سبزوار نیز خبرداد.

وی با اشاره به احداث190 واحد با قراردادهای سه جانبه در سبزوار گفت : مشکلات این واحدها نیز بررسی و تصمیماتی گرفته شده است .

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت : واحدهای مسکن مهر که از طریق قراردادهای سه جانبه در سبزوار در حال احداث است, تا پایان شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید/س

برچسب ها: مسکن ، مهر ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.