در هشتمین روز مسابقات جهانی هنرهای رزمی در سن پتربورگ تیم ملی کشتی آزاد روسیه مقتدرانه و با نتیجه 6-1 مقابل تیم منتخب جهان پیروز شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اکتبر و در هشتمین روز مسابقات جهانی هنرهای رزمی در سن پتربورگ تیم ملی کشتی آزاد روسیه مقتدرانه و با نتیجه 6-1 مقابل تیم منتخب جهان پیروز شد. عبدالسلام گادیسوف، قهرمان اروپا، پس از این دیدار در گفتگویی وضعیت خود را تشریح کرد.
 
- مسابقه به تیم منتخب جهان چطور بود؟
رقیب سرسختی داشتم –ایوان یانکوفسکی، برنده مسابقات قهرمانی اروپا از بلاروس- ما از یکدیگر شناخت داشتیم، گاهی با هم مبارزه کرده بودیم و به همین علت نقاط ضعف همدیگر را می دانیم. صادقانه بگویم، مجبور شدم تلاش زیادی انجام دهم. همچنین امروز تغذیه درستی نداشتم لذا شرایطم آنگونه که باید، خوب نبود.
 
-شرایط خودتان را چگونه ارزیابی می کنید؟
-درحال حاضر اصلاً روی فرم نیستم؛ به تازگی ازدواج کرده ام و بعد از آن هم بیمار شدم. تنها دو هفته از بهبودی ام می گذرد. فقط در جهت منافع تیم به اینجا آمدم. باید به هر قیمتی پیروز شد. مسابقات در کشور ما برگزار می شد و به همین دلیل ما نمی توانستیم در برابر تیم منتخب جهان بازنده باشیم.
 
-اینطور که معلوم است الآن ماه عسل شماست. قطعاً فکر و ذکرتان پیش از رقابت ها، درباره مبارزات کشتی نبوده؟!
-بله، تمرکز کردن سخت بود (می خندد) ولی لازمه ی ورزش حرفه ای، همیشه آماده بودن است.
 
-عروسی کجا برگزار شد؟
-در ماخاچ قلعه، همه ی اقوامم آنجا مانده اند و به جشن گرفتن ادامه می دهند و هواداری من را می کنند. اما همسرم در مسکو است و من هم به زودی راهی مسکو خواهم شد. درست همانجا اردو داریم. ظاهراً اردو و ماه عسلم هم زمان می شوند. عادلانه نیست، اما چه می شود کرد. راهی است که خودم آن را انتخاب کرده ام!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار