رسانه های خبری در ایتالیا اعلام کرده اند که شرایط فعلی تیم میلان در جدول رده بندی رقاتهای سری A ایتالیا بقدری وخیم است که کاسه صبر برلوسکونی لبریز شده و رئیس باشگاه میلان به شدت خشمگین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر وضعیت تیم میلان در مقایسه با تیم های ابتدایی در جدول سری A ایتالیا وضعیتی بد و به گفته بسیاری از رسانه های خبری بسیار وخیم است.  

این شرایط برای روسونریها به اندازه ای عجیب و در عین حال باورنکردنی است که برخی منابع آگاه خبری در ایتالیا از خشم سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه میلان صحبت کرده و به طور رسمی اعلام کرده اند که کاسه صبر وی لبریز شده و او به شدت از موقعیت فعلی تیمش عصبانی است. 

برای رئیس باشگاه میلان قابل هضم نیست که تیمش با اختلاف شانزده امتیازی نسبت به تیم رم که در حال حاضر درصدر جدول حضور داشته و قدرت نمایی می کند، قرار بگیرد و برای کسب نتایج بهتر و بهبود موقعیت در جدول به اما و اگر پرداخته و تصمیم گیری های داوری را زیرسوال برند. در حالیکه فشار رسانه ای بسیار زیادی بر اعضای کادر فنی تیم میلان از طرف رسانه های خبری وارد شده و همه در تلاش هستند تا رئیس باشگاه میلان به دنبال جایگزین کردن گزینه جدیدی برای مربیگری تیمش باشد. 

برخی کارشناسان فوتبال با تحلیل سیاست آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان بعد از شکست تیمش در بازی مقابل پارما در دقیقه نود و پنجم مسابقه و زیرسوال بردن داوری اعلام کرده اند که وی به دنبال ایجاد موقعیت و فضای کاری جدید برای ماسیمو آلگری سرمربی تیم میلان است تا بتواند با پرت کردن حواس همگان به سمت داوری موقعیت وی را در میلان برای ادامه فعالیت استحکام ببخشد، سیاستی که با مذاق سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه میلان خوش نیامده و او دوست ندارد شرایط فعلی تیمش در جدول را با زیرسوال بردن داوری در مسابقات توجیه کند. 

آلگری بعد از گذشت 9 هفته از رقابتهای سری A نتوانسته به موقعیت لازم برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و همین موضوع باعث شده تا رسانه ها خبر از حضور گزینه جدیدی به عنوان سرمربی در نیمکت این تیم بدهند. 

با وجود اینکه نایب رئیس میلان دائما از تعداد بالای مصدومان تیمش و موضع گیری های ضعیف داوری صحبت می کند، سیلیو برلوسکونی رئیس باشگاه میلان به ادعای بسیاری از منابع آگاه خبری در اندیشه یک گزینه جدید است، کسی که این روزها بتواند میلان را از بحران خارج کرده و حداقل به ساحل لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کند. 

این در حالیست که شبکه خبری آسنا هم بطور رسمی از ناراحتی و عصبانیت رئیس باشگاه میلان صحبت کرده است. 

این شرایط کافی بود تا دوباره از حضور پیپو اینزاگی بازیکن اسبق تیم فوتبال میلان که مدتی است در عرصه مربیگری کسب تجربه می کند، صحبت کنند. 

هرچند با توجه به سیاست های اعمال شده نایب رئیس باشگاه میلان برخی معتقد هستند که آلگری در سمت خود باقی خواهد ماند، ولی همچنان نام اینزاگی برای جانشینی این مربی در سایتها و روزنامه های ورزشی بیشتر از قبل شنیده می شود./آق
برچسب ها: برلوسکونی ، میلان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار