عضو فراکسيون روحانيون مجلس، روز 13 آبان را روز برائت و دوري‌جستن از آمريکا خواند و گفت: ملت هوشيار ايران در مقابل لبخندهاي دروغين آمريکا از خود باختگي نشان نمي‌دهد.

حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، روز 13 آبان را روز برائت از آمريکا خواند و گفت: روز 13 آبان يادآور سه واقعه بزرگ در تاريخ تقويم انقلاب اسلامی، شامل روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط دژخیمان پهلوی در سال 43، روز حمله ددمنشانه رژیم پهلوی به صفوف دانش آموزان انقلابی در دانشگاه تهران در سال 57 و روز تسخیر قدرتمندانه لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 است.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه 13 آبان امسال پرشور و نشاط‌‌‌ تر از سال‌هاي گذشته برگزار خواهد شد و علت هم روشن است، اظهار داشت:  در حال‌حاضر شاهد هستیم با وجود تغییر تاکتیک دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و مذاکره تلفنی روساي  جمهور ایران و آمریکا و نشست وزرای خارجه هر دو کشور، عملا آمریکا از مواضع قبلی خود عدول نکرده و شاهد توهين دولتمردان آمريکايي به ملت بزرگ ايران هستيم.

عضو فراکسيون روحانيون مجلس با بيان اينکه دشمني دولتمردان آمريکايي با ما يک دشمني نهادينه شده است،‌تصريح کرد: ملت هوشيار ما بيدارتر از اين هستند که در مقابل لبخندهاي دروغين آمريکا از خود باختگي نشان دهند.

سليمي در پايان خاطر نشان ساخت: 13 آبان امسال نشان مي‌دهد ملت ايران زنجيرهاي برده‌داري نويني را که آمريکايي‌ها مي‌خواستند در کشور ما راه بيندازند را پاره کرده و امسال هم اين مسير را با قدرت ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار