اداره زیباسازی منطقه نسبت به رفع آلودگی بصری کلیه بناهای فرسوده با ترسیم نقاشی های دیواری اقدام می کند.

معما رئیس اداره زیباسازی منطقه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب که اداره زیباسازی نسبت به شناسایی و رفع کلیه آلودگی های بصری در سطح منطقه اقدام کرده است اظهار داشت: ترسیم دو نقاشی دیواری دیگر در سطح منطقه از جمله اقدامات اداره زیباسازی به منظور بهسازی سیمای عمومی شهر است.
معما در ادامه با اشاره به اینکه یکی از این نقاشی های دیواری در کوچه حضرتی و دیگری در خیابان ایوب زاده  در ناحیه یک ترسیم شده است افزود: نقاشی های دیواری دیگری نیز در سطح منطقه به خصوص در دیوارهای مشرف به بزرگراه امام علی (ع) با موضوعات متنوع به ویژه ایثار و شهادت ترسیم شده است.

آموزش مبانی مدیریت بحران به  دانش آموزان و اولیا مدرسه دخترانه شهیده قزوینی 

با توجه به انعقاد تفاهم نامه ستاد مدیریت بحران منطقه 13 با اداره آموزش و پرورش در خصوص آموزش  مبانی علمی مدیریت بحران به دانش آموزان و اولیا آنها  ،این طرح آموزشی در  مدرسه دخترانه شهیده قزوینی  برگزار شد .

بر اساس اين گزارش، دراین برنامه آموزشی کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران با حضور در مدرسه دخترانه شهیده قزوینی  اولیاء دانش آموزان را با اهداف و فعالیت های ستادهای مدیریت بحران آشنا و خطرات احتمالی زلزله و بلایای طبیعی را به شهروندان یادآوری کردند.

سپس کارشناس مدیریت بحران شهرتهران به مدیریت در حوادث وساختارسازمانی آن ، سیستم ارتباطی جامع ، برنامه عملیاتی از پیش تعریف شده و خطرات شریان های حیاتی از قبیل برق ، گاز وآب در برابرزلزله را بازگو كرد.

 همچنین پوسترهای تخلیه امن اضطراری در تابلو اعلانات  این مدرسه نصب و در بین دانش آموزان  بروشور آمادگی در برابر زلزله توزیع شد.  
اختتامیه دومین جشنواره تسنیم با انتخاب 5 طرح برتر برگزار شد .

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره تسنیم با رویکرد هنر و ابتکارات جامعه محور  از انتخاب 5 طرح برتر در این جشنواره خبرداد.

احمدی خواه  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در این جشنواره که برای دومین سال متوالی در محلات منطقه در 5 محور توانمند سازی اجتماعی بانوان ، سبک زندگی ایرانی-اسلامی ، نهاد خانواده ، ، یکدلی و ایثار و مشارکت اجتماعی بانوان برگزار شد ، با انتخاب 5 طرح برتر از میان طرح های انجام شده ، از 100 نفر از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.

وی هدف از اجرای این جشنواره را معرفی دستاورد ها و قابلیت های بانوان در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی و هنری دانست و اظهار داشت : با اجرای این طرح سعی شده ، با تشویق و ترغیب بانوان برای مشارکت در فعالیت های اجتماعی علاوه بر کشف و توانمند سازی استعداد های آنان بستری برای معرفی خانه های تسنیم به عنوان یک تشکل مردمی و ارتقای کارآیی آنها فراهم شود.

احمدی خواه در خصوص ویژگی های طرح های انجام شده توسط بانوان شرکت کننده گفت: کلیه طرح های ارائه شده  در این جشنواره ، طرح های کوچک محلی بود که بر اساس نیاز بانوان و تکیه بر پنج محور تعریف شده در مقیاس کوچک به صورت گروهی به مرحله اجرا در آمد. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار