نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار « مرگ بر آمریکا» سرلوحه زندگی و شعار راهپیمایی‌های ماست.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت مردان نظام و مسئولین با ایستادگی در برابر آمریکا بارها ضربه سختی به آمریکا وارد ساخته‌اند که تمام این‌ها مهمترین دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایرانی است.

وی ابراز داشت: ایران اولین کشوری است که توانست پرچم آمریکا را به آتش بکشد، سفارتخانه آمریکا را تعطیل و توطئه‌های آن را خنثی کند.

قاضی‌پور گفت: ایران بارها توانسته به یاری خداوند در برابر حمله‌های نظامی آمریکا به سایر کشورهای مسلمان کمک حال مردم این کشورها باشد.

وی با اشاره به وضعیت موجود در سوریه، یادآور شد: آمریکا در سوریه به کشتارهای فجیع و وسیعی دست زده اما ایران با دفاع از مردم و نظام سوریه مانع از سلطه‌گری آمریکا بر این سرزمین شده است.

قاضی‌پور افزود: روسیه با آن همه عظمت و مساحت و چین با آن قدرت مالی در برابر آمریکا تعظیم می‌کنند اما ایران با جمعیت 70 میلیون نفری و سال‌ها تهدید و تحریم با اطاعت از فرامین رهبری در برابر آمریکا ایستادگی می‌کند.

وی بیان کرد: دلایل نشان می‌دهد که آمریکا همچون گرگ زخم خورده است و همگی به خوبی می‌دانیم که توبه گرگ مرگ است و شعار « مرگ بر آمریکا» سرلوحه زندگی و شعار راهپیمایی‌های ماست./س

برچسب ها: راهپیمایی ، ارومیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.