محمد محمد کاظم، قطر پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ برتر امسال با تیم پیکان قرارداد همکاری بسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد محمدکاظم که سالها به عنوان بازیکن یکه تاز در تیم ملی و در پست قطر پاسور کار می کرد به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست مثل گذشته کار خود را ادامه دهد و مجبور به انجام عمل جراحی شد.

محمد کاظم که در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شده بود با هزینه شخصی در قطر عمل جراحیش را انجام داد.

وی سال گذشته در ترکیب تیم ملی شهرداری ارومیه بازی کرد ولی با توجه به آن که مدت زمان زیادی از بازگشتش به والیبال نمی گذشت، نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، اما وی امسال با آمادگی بهتری پا به میدان گذاشته است.

محمد محمد کاظم در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به انجام تمرینات خوب، شرایطم از نظر بدنی و جسمانی بسیار خوب است و توانستم در بازی هفته اول لیگ برتر 3 ست برای تیم پیکان بازی کنم.

وی گفت: نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا به روزهای اوج خود بازگردم ولی برای دعوت شدن به
تیم ملی انگیزه ای ندارم چون من تیم ملی را کنار گذاشته ام .

قطر پاسور تیم والیبال پیکان از بیان علت کنار گیریش از تیم ملی ممانعت کرد و فقط به این مساله بسنده کرد که به خاطر رفتارهای برخی ها دلسرد شده ام .

قطر پاسور تیم پیکان اظهار داشت: ترکیب تیم پیکان را بازیکنان خوب و با تجربه ای برای تشکیل می دهند، مقابل تیم نوین کشاورز در هفته اول غافلگیر شدیم .تیم ما خوب است رفته رفته امتیازات خود را افزایش خواهیم داد تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

گفته های " محمد محمد کاظم " در حالی است که در گذشته مسئولان فدراسیون در نظر داشتند یک دیدار خداحافظی برای وی برگزار کنند که مورد مخالفتش قرار گرفت ، دلیل محمد کاظم برای عدم حضور در بازی خداحافظی این بود که هنوز برای حضور در ترکیب تیم ملی صورت دارد.
اما حال این گونه می گوید.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
شهرداری ارومیه تیم ملی داره ؟
آخرین اخبار