رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: آنچه که سرمایه بسیجیان با خون دادن، تلاش، ایثار و مقاومت به دست آمده اعتماد مردم به بسیج و بسیجی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدودود حیدری رئیس بسیج دانشجویی کشور در گردهمایی دانشجویان و دانش‌آموختگان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بسیج دانشکده علوم پزشکی تردید نکند که نظر شده است، اظهار داشت: شاهد برون‌داد بسیجیان این دانشکده هستیم که در هرکجا اثربخش بوده و مسیر گفتمان انقلاب اسلامی را هموار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اولین حضورم در دفتر بسیج دانشگاه علوم پزشکی را از یاد نمی‌برم، افزود: اولین اقدام من بعد از آشنایی با بسیج این دانشگاه نظافت دفتر بسیج دانشجویی بود.

رئیس بسیج سازمان دانشجویی کشور تصریح کرد: دانش‌آموختگان بسیج منشا بروز جریانات در راستای تداوم انقلاب اسلامی بودند.

حیدری با تاکید بر اینکه بسیجی یعنی حضور در همه عرصه‌هایی که انقلاب به آن نیاز دارد، گفت: حضور بسیجیان در تمامی عرصه‌ها مهم‌ترین دستوری است که اوایل تشکیل بسیج وجود داشته است.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در گذشته بسیار با اردوهای کنونی متفاوت بود و بسترهای لازم در آن زمان فراهم نبود و انصافا آن اردوها دوره انسان‌ساز و محل آزمون و خطاهای بسیجیان محسوب می‌شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به خاطره‌ای از اردوهای راهیان نور بسیجیان تاکید کرد: آنچه که سرمایه بسیجیان با خون دادن، تلاش، ایثار و مقاومت به دست آمده اعتماد مردم به بسیج و بسیجی است.

حیدری خاطرنشان کرد: بسیج باید نگاه مهر و محبتش را بر تمامی مردم به خصوص دانشجویان بگستراند و این سرمایه را جدی بگیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ودود ، حیدری ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار