در حالی که گفته می شود که بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس با مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف برای کسر امتیاز مذاکراتی داشته است اما یکی از اعضای کمیته استیناف این موضوع را تکذیب کرد.

مهدی دادرس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: ما اعضای کمیته استیناف با بهروز منتقمی مذاکره ای نداشتیم.

دادرس در ادامه اظهار داشت : به هر حال ورود و خروج مسئولان تیم های لیگ برتر به کمیته استیناف تاثیری برحکم صادر شده برای کسر امتیاز ندارد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بیان کرد: قدم منتقمی به کمیته استیناف روی چشم ما قرار دارد اما با حضور در کمیته استیناف حکم کسر امتیاز نه تغییر و نه تائید می شود. صادر شدن حکم کسر امتیاز مراحل قانونی خاص خود را دارد.

وی بیان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال در کارکمیته استیناف دخالت نمی کند همچنین تحت تاثیر گفته های مسئولان تیم ها قرار نمی گیرد.
کمیته استیناف مستقل ترین کمیته فدراسیون فوتبال است اعضای آن و توجیه پذیرهم نیستند.

دادرس درباره وضیعت قانون کسر امتیاز از تیم ها بیان کرد: به هر حال حذف قانون کسر امتیاز در مجمع فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده اما هنوز تصویب نشده است. آئین نامه جدید انضباطی ایراداتی دارد و موافقان و مخالفانی دارد.

دادرس عنوان کرد: اگر قانون حذف کسر امتیاز به تصویب برسد در فصل آینده این قانون اجرا می شود چرا که رده بندی تیم ها در جدول نامنظم می شود.

عضو کمیته استیناف تصریح کرد: یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال اطلاعات اشتباهی در برنامه نود به استحضار بینندگان داد وبیان کرد که قانون حذف کسر امتیاز تصویب شده است.

دادرس بیان کرد: برخی از افراد با بیان اطلاعات اشتباه می خواهند که خودی نشان دهند با این کارشان به تیم های پرطرفدار وصل شوید و با آن ها قرار داد میلیاردی ببندد

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کمیته استیناف در جلسه روز یک شنبه درباره کسر امتیاز از تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس تبادل نظر کردیم اما هنوز حکمی صادر نکردیم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار