8 محصول نرم افزاری جدید با محوریت زندگی چهارده معصوم و احادیث و روایت های آنها برای اولین بار در نمایشگاه عطر سیب در اختیار هیات های مذهبی و علاقه مندان به فرهنگ عاشورایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این نرم افزارهای چندرسانه ای محتوای مذهبی در قالب های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری توسط موسسه فرهنگی هنر ناب اسلامی ارائه شده است.

همچنین  برای مراجعه کنندگان به نمایشگاه 30 درصد تخفیف در ارائه محصولات در نظر گرفته شده است.

محمد خراسانی زاده مدیر موسسه فرهنگی  دیجیتال هنر ناب اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این باره  گفت :   9 محصول نرم افزاری برای اولین بار در نمایشگاه عطر سیب ارائه شده که یکی از آنها درباره انقلاب اسلامی  و دولت های پس از انقلاب است و  8 نرم افزار دیگر نیز با محوریت چهارده معصوم و زندگی ائمه اطهار تولید شده است.

نرم افزار چندرسانه ای "پیشوای پیامبران" ویژه پیامبر (ص) دارای لوح ویژه محصولات نوآورانه از سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال شامل بخش های زندگی نامه، فضائل و مناقب، بعثت خورشید، بانک مقالات، تماشاخانه، حکایات تصویری، شنیدنی ها، نماهای سه بعدی و هدایای ناب است. مشابه این نرم افزار با عناوین «پیشوای عدالت» ویژه امیرالمومنین (ع) و عید غدیر و «پیشوای شهادت » ویژه سیدالشهدا (ع) با همین بخش ها ارائه شده است. 

خراسانی زاده اضافه کرد :  نرم افزار تخصصی امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «امر و نهی های آسمانی» عنوان برگزیده ها را از پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال کسب کرده است. در این نرم افزار تلاش شده مفاهیم مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در قالب های کتاب، مقاله، نماهنگ، بازی، تصویر و محتوای موبایل به مخاطبان معرفی شود و در کنار این نرم افزارها، بخش هایی از برنامه فیتیله ها مخصوص کودکان و نوجوانان که شامل سرودهایی درباره چهارده معصوم بوده نیز در یک محصول جمع آوری شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
او با اشاره به این که  امکان امتحان کردن محصولات و آشنایی با آنها در محل نمایشگاه فراهم شده است گفت: طراحی این نرم افزارها توسط گروه کارشناسی موسسه هنر ناب اسلامی انجام شده است.
خراسانی زاده در پایان گفت: اگر هیات ها و مساجد قصد داشته باشند تعداد زیادی از محصولات را خریداری کنند این امکان برای آنها وجود دارد که محصول را با لوگو و نام هیات خودشان تهیه کنند.

یازدهمین نمایشگاه عطر سیب که 4 آبان کار خود را آغاز کرده است تا 13 آبان  در محل بوستان ولایت برپا است./ف
برچسب ها: تولید ، برگزیده ، چهارده ، معصوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار