قم/ آیت‌الله علوی گرگانی:

جلوی هزینه‌های اضافی گرفته شود / تخصیص اعتبارات برای توسعه خدمات اجتماعی

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر کار برای خدا و جلب رضایت او گفت: در این میان باید از ریخت و پاش‌ها و هزینه‌های اضافی پرهیز و اعتبارات را به ویژه در شرایط کنونی برای مردم خرج کرد.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه رضای الهی در رضای مردم نهفته است، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی باید در این مسیر گام بردارد و رضایت عمومی اجتماع را جلب کند.

وی افزود: بهترین کسانی که می‌توانند رضایت مردم را به دست بیاورند پرسنل سازمان تامین اجتماعی هستند زیرا به طور مستقیم با مردم به ویژه طبقات ضعیف در ارتباط هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه فقر و بیماری موجب افسردگی و شکست انسان‌ها می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این شرایط مردم گرفتار به تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند تا بتوانند بر مشکلات خود فائق آیند و دعای آنها تاثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: تامین نیازهای قشر محروم و نیازمند موجب بهره‌مندی از دعای آنها و جلب رضایت الهی خواهد شد.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر کار برای خدا و جلب رضایت او عنوان داشت: در این میان باید از ریخت و پاش‌ها و هزینه‌های اضافی پرهیز کرد و اعتبارات را به ویژه در شرایط کنونی برای مردم خرج کرد.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: ملت ایران بسیار نجیب و دین‌مدار هستند و در این شرایط درک می‌کنند که باید مشکلات را تحمل و نظام اسلامی را حمایت کرد؛ مسئولان و مدیران کشور هم باید از هزینه‌های اضافی بکاهند و بودجه را به سمت خدمات تامین اجتماعی سوق دهند.

وی بیان داشت: کیفیت مصرف در بحث بودجه باید به گونه‌ای باشد که حقی از کسی ضایع نشده و رضایت مردمی در دستور کار باشد./س

برچسب ها: قم ، هزینه ، اضافی ، علوی ، گرگانی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.