یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دو حزب فعلی آمریکا هزینه‌های سیاسی و مالی سنگینی را بر ملت خود تحمیل کردند و اخیرا نیز شاهد رسوایی جاسوسی این کشور علیه کشورهای اروپایی بودیم که باعث نگرانی مردم شده است در نتیجه طبیعی است که آن‌ها خواستار شکل‌گیری حزبی سوم در این کشور باشند.

"حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ناراضی بودن مردم آمریکا از ناکار آمدی دو حزب دموکرات و جمهوری‌‌خواه گفت: دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا که سال‌ها بر مقدرات و سرنوشت آمریکا حکومت داشتند در حال حاضر هیچگونه دستاورد جدیدی برای ملت آمریکا ندارند.
 
وی ادامه داد: هژمونی جمهوری‌خواهان و نئوکان‌ها برای لشکرکشی به خاورمیانه و هزینه‌های سرسام‌آور نظامی که این حزب بر ملت آمریکا تحمیل کرد وهمچنین سیاست‌های اقتصادی حزب دموکرات موجب شده مردم این کشور در صدد یافتن و تشکیل احزاب جدید باشند.
 
کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: مردم آمریکا به شدت خسته و نگران سیاست‌های این دو حزب هستند در نتیجه درصددند تا مانند کشورهای اروپایی احزاب متعددی را داشته باشند و با راهکارهای جدیدی به سامان در کشور خود برسند، لذا آمریکا محصور به دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات نخواهد بود و در آینده شاهد تشکیل احزاب زیادی در این کشور خواهیم بود.
 
هانی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دو حزب فعلی آمریکا هزینه‌های سیاسی و مالی سنگینی را بر ملت خود تحمیل کردند و اخیرا نیز شاهد رسوایی تجسس این کشور علیه سرانن کشورهای اروپایی بودیم که باعث نگرانی مردم شده است در نتیجه طبیعی است که آن‌ها خواستار شکل‌گیری حزب سوم در این کشور باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: امریکا ، دموکرات ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار