دقایقی پیش محمد شریعتمداری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان وارد ساختمان خیابان سئول شد و مورد استقبال معاونین و مدیران این وزارتخانه قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دقایقی پیش محمد شریعتمداری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان وارد ساختمان خیابان سئول شد و مورد استقبال معاونین و مدیران این وزارتخانه قرار گرفت.
 
شریعتمداری در بدو ورود به وزارت ورزش و جوانان گفت: ماموریتم از طرف رئیس جمهوری حفظ وضع موجود در این وزارتخانه به بهترین شکل ممکن است و برای اجرای قانون مسئولیت سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده گرفتم.
 
سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان گفت:محمد شریعتمداری در پاسخ به این سوال که آیا مانند رضا صالحی امیری تغییراتی در سطوح مدیران و معاونان این وزارتخانه ایجاد می کنید؟ اظهار داشت: دوران سرپرستی وزارتخانه تا پایان مهلت قانونی بسیار محدود و ماموریت من در این مدت کوتاه حفظ وضع موجود است.

وی در پاسخ به سوال ديگري مبني براين که چه فردی از سوی دولت برای کسب کرسی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی می شود؟ گفت: من محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور هستم و مهمترین ماموریتی که از طرف رئیس جمهور به من محول شده اجرای قانون است و اینکه هیچ وزارتخانه و سازمانی بی مسئول و بی سرپرست نماند. من هم به همین علت به سرپرستی وزارت ورزش منصوب شدم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی افزود: به طور طبیعی کارهای وزارتخانه باید طبق روال ادامه پیدا کند اما باید به من اجازه بررسی دقیق مسائل بدهید تا با شرایط بیشتر آشنا شوم.

شریعتمداری در خصوص مسائل مربوط به فدراسیونهای ورزشی و ادامه کار برخی از آنها با سرپرست اظهار داشت: به طور طبیعی باید کارهای وزارتخانه ادامه یابد ، اما به من اجازه دهید مطالعات بیشتری بر روی بررسی مسائل پیش روی این وزارتخانه داشته باشم .

وی در پاسخ به این سوال که مهلت قانونی برای معرفی وزیر پیشنهادی از سوی دولت به مجلس چه زمانی است، خاطرنشان کرد: این موضوع به صراحت در در قانون مشخص شده و تفسیر لازم را هم دارد.

لازم به ذکر است: محمد شریعتمداری 52 ساله طی سال های 1376 تا 1384 وزیر بازرگانی بود. وی پیش تر عهده دار مسئولیت هایی چون عضو شورای راهبردی روابط خارجی و عضو هیأت امناء ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده است. او در حال حاضر معاون اجرایی ریاست جمهوری است و با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار