گزارش تمرین امروز تيم فوتبال پرسپولیس؛

باقری، پنجعلی و شیرینی به امارات رفتند/غلام پور مصدوم شد!

کریم باقری، محمد پنجعلی و سعید شیرینی در تمرین امروز سرخپوشان پایتخت حضور نداشتند چرا که هر سه عازم امارات شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 11 امروز 7 آبان در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد و ابتدا بازیکنان به گرم کردن پرداختند و پس از آن تمرینات خود را با انجام تنیس فوتبال ادامه دادند و پس از آن به تمرینات تاکتیکی پرداختند ضمن اینکه کریم باقری، محمد پنجعلی و سعید شیرینی به دلیل مشاهده دیدار تیم نوجوانان ایران و نیجریه عازم امارات شده بودند و نتوانستند سرخپوشان پایتخت را در تمرین امروز همراهی کنند.

گفتنی است، بهزاد غلامپور در حالی که به دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس تمرین می داد در خلال تمرینات دچار مصدومیت شد و مسئولیت وی را نیلسون به همراه حقیقی بر عهده گرفتند و به تمرینات ادامه دادند.

لازم به ذکراست، پیام صادقیان به دلیل مصدومیت در کنار سرخپوشان پایتخت تمرین نمي کند.

شایان ذکر است، حدود 50  هوادار پرسپولیس پشت درب ورزشگاه شاهد تماشای تمرین بودند.

 سعید حلافی بازیکن تیم فوتبال داماش که طی شنیده ها چندی پیش اقدام به خودکشی کرده بود به محل تمرین سرخپوشان آمد که ابتدا با حراست ورزشگاه درفشی فر برای ورود با مشکل مواجه شده بود که به محض ورود با مسئولین توانست وارد ورزشگاه شود و با بازیکنان کادر فنی پرسپولیس صحبت کند.

در پایان پس از اینکه بازیکنان پرسپولیس در خاتمه  تمرینات فوتبال بازی کردند تمرین آنها در ساعت 12:30 دقیقه به پایان رسید.

پايان متن/مح

برچسب ها: امارات ، مصدوم ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار