لوکوموتیو تغییرات به منطقه 9 رسید

مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید منطقه 9 با حضور شهردار تهران برگزار و حسینی به عنوان شهردار جدید این منطقه منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این مراسم محمد حسین سلطانی شهردار سابق منطقه 9 گفت: ما و دوستان نام این منطقه را قدمگاه انقلاب اسلامی گذاشته ایم وبا توجه به حساسیت این منطقه بیش از دو هزار هکتار است مشکلات زیادی دارد و 50 درصد این مساحت را فرودگاه مهر آباد در برگرفته است که مزایا و معایب زیادی با خود به همراه دارد.  
سلطانی افزود: اصلاح و صرفه جویی ، توجه به مسائل زیست محیطی و حقوق شهروندی، احداث چاه های جنبی، بهبود ساختار اداری از جمله مهمترین اقدامات انجام شده طی مدت فعالیت بنده در این منطقه بوده است.
وی با اشاره به اتمام 32 مورد پروژه نیمه تمام در سال 91 گفت: با اقدامات انجام شده دهه فجر امسال شاهد طی مدت فعالیت بنده در این منطقه بوده است.  
وی با اشاره به اتمام 32 مورد پروژه نیمه تمام در سال 91 گفت: با اقدامات انجام شده دهه فجر امسال شاهد گنجایش امتدادخیابان استاد معین و اتصال آن به 30 متری جی هستیم و همچنین عدم وجود شبکه فاضلاب، نامناسب بودن توزیع بافت های فرسوده وناپایدار در سطح منطقه و کمبود درآمد را از مهمترین مشکلات این منطقه است که امیدواریم در دوره شهردار جدید پیگیری شود.  
سید علیرضا حسینی شهردار جدید منطقه 9 نیز در این مراسم رویکرد جدید شهرداری در مناطق را ادامه و استقرار برنامه های گذشته دانست و گفت: در دوره جدید برای هر منطقه یک ماموریت جدید تدوین شده که عمدتا با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی منطبق است.  
 
وی افزود: تاکید شهردار تهران به بنده این بود که تکریم شهروندان به بهترین شکل انجام گیرد که اگر کرامت شهروندان حفظ نشود نمی توانیم کاری انجام دهیم.  
همچنین در این مراسم آیت الله شهسواری امام جماعت مسجد امام جعفر صادق نیز ضمن تبریک به شهردار جدید به دلیل خدمات حمایت گفت: ایشان برای جلب رضای پروردگار و خشنودی دل بندگان ضعیف عمل می کنند فقط این کارها را که در این شرایط سخت تهران و با این جمعیت انجام می دهید خداوند می بیند و شما در حد مقدورات کارهای بزرگ انجام دادید و این توفیق است که از جانب خدا به شما رسیده است.  
 
وی افزود: امیدواریم شما و امثال شما در وظایف خود موفق باشند که چرا برای جلب رضای مردم و خانواده شهدا و اسرا تلاش می کنید. /
برچسب ها: مقدورات ، شهروندان ، اسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار