رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال درباره حضور در نشست کمیته های بانوان غرب آسیا و ارائه برنامه این کمیته در همایش بین المللی علم و فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فریده شجاعی-نایب رئیس سوم فدراسیون در امور بانوان اظهار داشت: جلسه فوتبال بانوان غرب آسیا روز جمعه 10 آبانماه به میزبانی قطر برگزار می شودکه من به عنوان مسئول کمیته آموزش غرب آسیا در این نشست حضور دارم و برنامه های خود را اعلام خواهم کرد تا بتوانیم بخش آموزش غرب آسیا را فعال تر از گذشته راه اندازی کنیم. ضمن اینکه نفراتی را  برای کمیته های بازاریابی، آموزش، مسابقات و اداری معرفی کرده ایم که پس از رای گیری مشخص می شود، از ایران چه نفراتی انتخاب خواهند شد. البته کشورهای دیگر نیز نفرات خود را معرفی کرده و انتخاب نفرات به روز جمعه و رزومه ای که در اختیار مسئولین و نمایندگان قرار داده ایم، دارد.

شجاعی در ادامه بیان کرد: برای کمیته آموزش نیز برنامه هایی نظیر کارگاه های مدیریت، پزشکی، روانشناسی و فیزیولوژی پیشنهاد می دهم تا علاوه بر مشخص شدن کشورهای میزبان، برنامه ها را طراحی و اجرایی کنیم. همچنین قصد داریم تا یکی از کارگاه های فوق  را میزبان باشیم. چرا که ایران توانایی برگزاری دوره های آموزشی را دارد.

رئیس کمیته بانوان در ادامه افزود: درباره زمان برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال غرب آسیا و کشور میزبان این دو مسابقه نیز بحث و بررسی خواهیم کرد. 

شجاعی درباره برنامه های کمیته بانوان در همایش علم و فوتبال خاطرنشان كرد: در این همایش علاوه بر ارائه عملکرد بانوان، سخنرانی خانم مایاداد- نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتبال آسیا که  عضویت در  هیات رئیسه فیفا را دارد، در دستور برنامه ای خود داریم که وی درباره  نقش زنان بعد از تائید حجاب اسلامی سخنرانی می کند و در نهایت چند مقاله که توسط بانوان در تیم های ملی و برنامه های اردویی تحقیق کرده اند، به اعضای همایش ارائه می دهیم.

گفتنی است؛ نشست کمیته بانوان غرب آسیا روز جمعه دهم آبانماه در قطر برگزار می شود که فریده شجاعی-نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان پنجشنبه نهم آبانماه تهران را به مقصد دوحه ترک می کند و پس از برگزاری نشست فوق، شنبه وارد تهران می شود.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

برچسب ها: شجاعی ، کمیته ، بانوان ، فوتبال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار