جانشين ستاد مديريت بحران منطقه نه از آموزش اسكان اضطراري و تخليه امن در محلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، زنان خانه دار كه عضو دوام (دواطلبين واكنش هاي اضطراري محلات) هستند در تكميل مهارت هاي حرفه اي جهت مقابله با حوادث غير مترقبه دوره آموزش تخليه امن و اسكان اضطراري را فرا گرفتند.
بر اساس اين گزارش، عباس خسروي، مدير ستاد بحران منطقه 9 با اشاره به اينكه زنان خانه دار خير انديش ساكن در محله منطقه فرصت مناسبي براي سرمايه گذاري هاي اجتماعي و آموزشي هستند، گفت: بكارگيري زنان دانش آموخته در واكنش به هنگام و سازمان يافته در وقوع حوادث نقش استراتژيك و سازنده اي دارند.
وي در ادامه تأكيد كرد: حضور زنان در محلات مسكوني و مكان وقوع حوادث بعنوان ارتشي آماده و توانا مهمترين عامل در سرعت عمل جهت مقابله با بلايا به حساب مي آيد و افزود: مديريت به هنگام حوادث غير مترقبه در كاهش ميزان خسارت هاي مالي و تلفات انساني تأثير قطعي دارد.
دبير ستاد بحران منطقه 9 تصريح كرد: آموزش چهره به چهره در مهارت هاي لازم در مباحث اسكان اضطراري يادگيري را ماندگاري مي كند.
عباس خسروي خاطرنشان كرد: تجريه و تحليل صحنه هاي بحراني ناشي از حوادث غير مترقبه در حضور مدرس با نمايش فيلم و اسلايدهاي آموزشي به همراه پرسش و پاسخ از سوي زنان عضو دوام موجب روشن شدن نكات مورد ابهام در اين مورد آموزشي شد./
برچسب ها: جانشین ، ستاد ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار