مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد؛

تعیین تکلیف زوج و فرد خودرها در 6 ماهه دوم سال

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل اولین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا در عصر امروز خبر داد و گفت: لیستی از اقداماتی که تا کنون صورت گرفته تهیه شده که در جلسه مطرح خواهد شد.

 
حیدر زاده درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا عصر امروز به میزبانی تهران برگزار خواهد شد چند پیشنهاد را برای ارائه در جلسه آماده کرده ایم که امیدواریم تصویب شود.  
 
وی ادامه  داد: تکالیفی که در خصوص کیفیت خود رو و سوخت به عهده وزارت صنعت و نفت است مورد بررسی قرار خواهد گرفت همچنین یکپارچه سازی مدیریت آلودگی هوا و بحث زوج و فرد شدن خودروها در 6 ماهه دوم سال از دیگر مباحثی است که امروز مطرح خواهد شد.  
 
وی در ادامه اذعان داشت: این کارگروه امروز برای اولین بار در عالیترین سطح با حضور رئیس سازمان محیط زیست، استاندار، شهردار و بعضی از وزرا  تشکیل جلسه می دهد و پس از آنان دو هفته یکبار با حضور نمایندگان تام الاختیار عالی ترین مقام تشکیل خواهد شد.  
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان با بیان این مطلب که آلودگی هوای تهران باید در سطح ملی بررسی شود خاطر نشان کرد: در ابتدای حضورم در این اداره قول دادم که دبیرخانه کاهش آلودگی هوا ارتقاء یابد که تشکیل کمیته نیز جزء وظایف اولیه این دبیرخانه است. /ل
برچسب ها: جلسه ، آلودگی ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار