معاون امور فرهنگی بر ضرورت بررسی دستاوردهای حضور ایران در نمایشگاه فرانکفورت تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ سید عباس صالحی ، معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین نشست شورای مدیران معاونت امور فرهنگی  بر بررسی دستاوردهای حضور فرهنگی ایران در عرصه‌های بین‌المللی تاکید کرد.
 
وی همچنین خواستار برگزاری جلسه‌ای درون معاونت و سپس با  کارشناسان حاضر در نمایشگاه فرانکفورت ، به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت حضور ایران در شصت و پنجمین دوره از این  نمایشگاه شد.
 
معاون امور فرهنگی، داشتن نگاه تخصصی را لازمه حضور در  فضای حرفه ای دانست  و گفت : عرصه بین المللی یک فضای حرفه ای به شمار می آید که نیازمند داشتن یک نگاه تخصصی و برنامه جامع است .
 
صالحی گفت : نباید  نوع حضورمان در نمایشگاه فرانکفورت صرفا اختصاص به یک موعد مشخص داشته باشد بلکه باید در طول سال برنامه‌ریزی کنیم و دبیرخانه مستقلی که هدفگذاری زیربنایی داشته باشد مهیا شود و  برنامه ها از سوی آنها پیگیری شود.
 
معاون امور فرهنگی ادامه داد : باید از نظرات  متخصصان امر و تجربه‌های حاضران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه استفاده کنیم و برنامه ریزی جامعی در این بخش داشته باشیم .
 
وی در بخش دیگری از  سخنانش  با اشاره به مهمترین رویداد فرهنگی پیش‌روی معاونت گفت: هفته کتاب یک جشن بزرگ برای کتاب در نیمه دوم سال است و باید از تمام ظرفیت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای برگزاری باشکوه و تاثیر گذار آن استفاده کرد .
 
در این جلسه مدیران معاونت گزارشی از روند فعالیت های حوزه کاری خود ارائه کردند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار