نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است زیان طولانی شدن روند تعیین تکلیف استاندار به مردم استان می رسد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعید حیدری طیب با انتقاد از طولانی شدن روندتعیین تکلیف استاندار کرمانشاه، گفت: مجمع نمایندگان استان به عنوان نماینده مردم خواستار تسریع در روند انتخاب استاندار هستند، زیرا طولانی شدن تعیین تکلیف استاندار بر امور اجرایی استان تاثیر منفی می گذارد.

به گفته این نماینده مجلس با نزدیک شدن به فصل بودجه، مدیریت ارشد استان باید بودجه مورد نیاز و درخواست استان را به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارائه دهد و رایزنیهای لازم برای افزایش بودجه استان صورت بگیردو اینکه هنوز وضعیت استاندار استان مشخص نیست باعث بروز مشکل در تعیین بودجه سال 93 استان هم خواهد شد.

حیدری طیب گفت: مجمع نمایندگان استان با در نظر گرفتن شاخص های یک استاندار شایسته و مناسب لیستی هشت نفره را به وزارت کشور پیشنهاد کرده و در نهایت وزارت کشور باید برای انتخاب استاندار تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

تعیین استاندار جز وظایف ذاتی دولت است که مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار تسریع در تصمیم گیری برای تعیین تکلیف استاندار کرمانشاه هستند.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید کرد: هر فردی که برای استانداری کرمانشاه انتخاب شود باید حل مشکلات عمرانی و اقتصادی را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

حیدری طیب افزود: توسعه استان، رفع مشکل بیکاری، توجه به معیشت مردم از مواردی استکه استاندار کرمانشاه باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، روند ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.