دبیر اجرایی فن بازار مسابقه رباتیک و هوش مصنوعی از آغاز به کار فن بازار هوش مصنوعی و روباتیک از روز 8 آبان ماه جاری خبر داد و گفت: این فن بازار به منظور جذب سرمایه گذار برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: دکتر حسن طاهری با اشاره به برگزاری فن بازار همزمان با برگزاری مسابقه روباتیک و هوش مصنوعی، افزود: در این فن بازار  کلیه طرح‌ها و ایده‌هایی که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی  است در این فن بازار ارائه خواهد شد. 
 
دبیر فن بازار هوش مصنوعی جذب سرمایه گذار را از اهداف این فن بازار نام برد و اظهار داشت:  محققانی که علاقه مند هستند  ایده آنها تبدیل به محصول شود در این فن بازار می‌توانند شرکت کنند. 
 
وی با تاکید بر اینکه این فن بازار از روز چهارشنبه 8 آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد، یاداور شد: این فن بازار همزمان با برگزاری مسابقات روباتیک و هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می‌شود و تا روز جمعه 10 آبان ادامه دارد. 
 
طاهری، با اشاره به سابقه برگزاری فن بازار در این دانشگاه خاطر نشان کرد: برگزاری این نوع فن بازارها برای سایر جشنواره‌ها نیز برگزار شده است و امیدواریم در این دوره از فن بازار نیز گام‌های موثری در زمینه تبدیل ایده به محصول برداشته شود. /ح

انتهاي پيام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.