رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 53 طرح از این استان به چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل ارسال می شود.

خداداد پیرعلی، اظهار داشت: افزایش کیفیت طرح ها در اولویت برنامه های این جشنواره است و تمامی طرح و اختراعات ارسال شده به جشنواره باید در قالب شرکت تعاونی دانش بنیان باشند.
وی گفت: از این مجموع، 20 طرح در حوزه مکانیک و ماشین آلات کشاورزی، 16طرح در حوزه شیمی و مهندسی شیمی، هشت طرح الکترونیک و مخابرات، پنج طرح تجهیزات آزمایشگاهی، سه طرح در حوزه صنایع غذایی و یک طرح در حوزه کامپیوتر است.
پیرعلی افزود: داوری این آثار در مرحله استانی انجام شده که از این تعداد 10 طرح به عنوان طرح های برتر انتخاب شده است.
رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال از این استان، 93 طرح به جشنواره علم تا عمل ارسال شد که طرح های برتر توانستند سه میلیارد ریال تسهیلات برای تجاری سازی محصولات دریافت کنند.
خداداد پیرعلی اظهار داشت: امسال نیز برای تجاری سازی اختراعات و طرح ها به طرح های برتر استانی و ملی یک میلیارد ریال پرداخت می شود.
وی، با بیان اینکه امسال، بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری جزء استان های سطح یک است، افزود: این استان توانسته با ارائه طرح ها و ایده های نو از سطح سه به سطح یک ارتقا پیدا کند.
چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از چهاردهم تا هفدهم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود./س
برچسب ها: ارسال ، طرح ، چهارمحال ، جشنواره ، علم ، تا ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.