هفدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در حالی برگزار شد که با غیبت احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران ،مرتضی طلایی نائب رییس شورای شهر تهران اداره جلسه را بر عهده گرفت.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هفدهمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهرا ن با حضور 27 نفر از اعضا و با قرائت قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین ناصحی آغاز شد.  
 
بر اساس این گزارش در جلسه امروز شورا به دلیل غیبت احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اداره جلسه را برعهده دارد و این نخستین جلسه از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است که با غیبت رئیس شورا برگزار می شود.  
 
همچنین بر اساس این گزارش در جلسه امروز شورای شهر سردار سرتیب پاسدار رحیمی، رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ حضور خواهد داشت که به ارائه گزارش در خصوص فعالیت ها و عملکرد راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و مشکلات ترافیکی موجود در شهر تهران و همچنین رایزنی با اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص خواهد پرداخت.  
 
همچنین از دیگر برنامه های در دستور کار امروز شورا بررسی اعتراض فرمانداری به مصوبه اصلاحیه مصوبه ساماندهی سازمانها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران و نیز بررسی اعتراض فرمانداری به مصوبه چگونگی تعیین حسابرس جهت انجام عملیات حسابرسی سال 92 شواری اسلامی شهر تهران ، شهرداری تهران و سازمانها و شرکتهای تابعه آن خواهد پرداخت.  
 
همچنین حضور دبیر شورا یاری منطقه 7 و ارائه گزارش در خصوص فعالیتها، عملکرد شورا یاری منطقه مزبور و مشکلات و مسائل موجود و نیز بررسی لایحه نحوه مدیریت و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان و تعیین بهای خدمات بازدید از آن از دیگر برنامه های در دستور کار امروز شورای شهر تهران است./ل
برچسب ها: شهرداری ، شورا ، رحیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار